Goodyear, Continental, Audi: mi a fene történik a német autóiparral?
A Volkswagen az elektromos autók gyártását csökkenti, a Continental átszervezéseket hajt végre, a Goodyear bezár két üzemet. Mi a fene
BővebbenA Volkswagen az elektromos autók gyártását csökkenti, a Continental átszervezéseket hajt végre, a Goodyear bezár két üzemet. Mi a fene
BővebbenAz Egyesült Királyság miniszterelnöke elhalasztaná a 2030-ra tervezett elektromos autó ígéreteket. Egyes iparági szereplők “zavarosnak” nevezték az intézkedést, ami a
BővebbenAz Audi háza tájáról olyan hírek érkeztek, amelyek megrázzák a négykerekűek világát. A világ egyik legismertebb autómárkája az Audi, amely
BővebbenMinden országnak eltérő preferenciái vannak az árucikkek tekintetében, és ez nincs különösképpen a járművek esetében sem. A Budget Direct Car
BővebbenHajlandó lennél saját magad összeszerelni egy elektromos autót csak azért, hogy pénzt takaríts meg? Egy olyan világban, ahol az autók
BővebbenA Mercedes anyavállalata, a Daimler új, blokklánc technológián alapuló mobilitási platformja egy olyan terméket hoz piacra, amely lehetővé teszi, hogy
BővebbenMiután a kommunista rezsim véget ért három évtizeddel ezelőtt Közép-Európában, egyre több külföldi autógyártó kopogtatott jelentős beruházások terveit lobogtatva a
BővebbenA koronavírus-járvány nagy pofont adott Európának. Leginkább a légiközlekedést és az autóipart sújtották a pandémia miatti lezárások. Ennek következtében drámaian
BővebbenAz Európai Unióban májusban 57%-kal esett vissza az új autók eladása. Elképesztő készletek halmozódtak fel. Hiába nyitott meg szinte minden
Bővebben11 hónapos készülődés után a Toyota hivatalosan is bejelentette blokklánc kutatóközpontját. Elsősorban az autógyártás blockchainesítésére koncentrálnának. A Toyota a testvérvállalat
Bővebben