A Fortnite partnerségre lépett a Nike NFT platformjával
A népszerű Fortnite videojáték bejelentette, hogy partnerséget hoztak a tető alá a Nike sportruházati óriáscéggel és annak .Swoosh Web3 platformjával,
BővebbenA népszerű Fortnite videojáték bejelentette, hogy partnerséget hoztak a tető alá a Nike sportruházati óriáscéggel és annak .Swoosh Web3 platformjával,
BővebbenA divatvilágot szeretők és ismerők számára a Berlini Divathét az év első olyan eseménye, amelyre érdemes odafigyelni. A január 15-én
BővebbenHabár 2022-ben a kriptoipart számos negatív esemény érte, ennek ellenére a globális elfogadottság nem állt le, és gyors ütemben folytatódott.
BővebbenA legfrissebb adatok szerint a Dolce & Gabbana, a Tiffany, a Gucci és az Adidas milliókat kaszál az NFT-kből, de
BővebbenHa egy olyan vállalat, mint a Nike, úgy találja, hogy valaki engedély nélkül használja a márkáját, kérheti a bíróságtól, hogy
BővebbenA Nike, az amerikai multinacionális sportruházat gyártó is megtette az első nagy lépést a metaverzum irányába. Pénteken az NFT világában működő
BővebbenEgy nappal azután, hogy a The Sandbox bejelentette, hogy partnerséget kötött az Adidasszal, az Adidas egy újabb kriptopartnerséget jelentett be,
BővebbenAz Adidas német sportszergyártó cég a héten fejest ugrott a kriptovaluta szektorba, és partnerséget kötött a Coinbase kriptotőzsdével, valamint a
BővebbenA Nike már csak „Kína márkája” a vállalat vezérigazgatója szerint – még akkor is, ha a Kínai Kommunista Párt (KPP)
BővebbenEgy idén megjelent tanulmány szerint a multinacionális vállalatok 2016-ban legalább 1 billió dollárnyi nyereséget csoportosítottak át azokból az országokból, ahol
Bővebben