Fél óra alatt elkapkodták a világhírű rapper NFT-it

A hip-hop legenda, Snoop Dogg legújabb NFT kollekciója fél óra alatt elkelt, dollármilliókat generálva a Telegramon keresztül.
Snoop Dogg közel egymillió NFT-jét a Telegram alkalmazáson belül értékesítették, az árak pedig 200 és 15 000 csillag között mozogtak. Pavel Durov, a Telegram alapítója elmondta, hogy a kollekció minden egyes darabját „Snoop ikonikus stílusa ihlette”, és az eladás 12 millió dolláros bevételt ért el.
🎤 @SnoopDogg’s digital collectibles drop on Telegram sold out in just 30 minutes today, generating $12M in sales. Nearly 1M unique NFTs inspired by Snoop’s iconic style. Blockchain minting and the secondary market go live in 21 days. It’s going to be wild. pic.twitter.com/DeinT5C2f4
— Pavel Durov (@durov) July 9, 2025
Durov azt is hozzátette, hogy az értékesítés kapcsolódik a rapper legújabb, Gifts című számához. A klipben egy híradós riporter elmondja, hogy „Mr. Moneybag” Durov 17 milliárd dollárt osztogatott 106 gyerekének, majd Snoop Doggot „kripli kapitalistaként” jellemzi, aki ajándékokat osztogat a Telegram egymilliárd felhasználójának. A dalban egyébként a világhírű rapper az NFT gyűjteményét és a blokkláncot is megemlíti.
Nem minden kategória haldoklik az NFT-piacon
Az NFT-piac a 2021-es csúcsok óta visszaesett, sőt, egyes elemzők szerint haldoklik a szektor. Ugyanakkor Ryan Yoon, a Tiger Research vezető elemzője elmondta, vannak olyan kategóriák, amelyek iránt még mindig nagy az érdeklődés.
Bár az NFT-piac valóban veszített a lendületéből a csúcshoz képest, bizonyos kategóriák továbbra is virágoznak.
Yoon szerint az olyan kategóriák, mint az NFT airdropok és a hasznosság alapú gyűjtemények továbbra is vonzóak, Snoop Doog kollekciójában pedig mindkettő meglehet.
Tekintettel az eladás gyorsaságára, ez a teljesítmény több mint egy egyszerű együttműködés. Ez egy agresszív, többcsatornás marketingkommunikáció eredménye.
– mondta a Tiger Research elemzője, utalva arra, hogy Snoop Dogg NFT gyűjteménye fél óra alatt elkelt.