Az Adidas is beszállt a FIFA frissen debütáló mobiljátékába

A FIFA és a Mythical Games együttműködésében készülő új mobiljáték, a FIFA Rivals, június 12-én debütál világszerte. A játék az Adidas digitális eszközeivel bővül, amelyek révén a felhasználók exkluzív termékekhez férhetnek hozzá.
„Az Adidas és termékei megjelennek majd a ‘FIFA Rivals’ játékban, olyan különleges tárgyakhoz biztosítva hozzáférést mint a márka gazdag futballörökségéből származó felszerelései; mezek, cipők, valamint egyedi tervezésű meccslabdák” – áll a Mythical Games közleményében.
A játékban olyan események és kihívások is lesznek, amelyek az Adidas legnépszerűbb futballfelszereléseihez kapcsolódnak, így a játékosok még közelebb érezhetik magukat a valós világbeli meccsekhez.
A FIFA Rivals lényegében egy gyors tempójú, arcade-stílusú mobilos futballjáték, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy álomcsapatokat építsenek a világ legnagyobb klubjaiból és sztárjaiból, valós idejű PvP-mérkőzéseken versenyezzenek, és digitális játékoskártyákat cseréljenek a Mythical Marketplace-en.
A FIFA Rivalsnak sikerülhet az, ami az NFL Rivalsnak nem
A FIFA Rivals a Mythical Games korábbi, nagy figyelmet kapott mobiljátéka, az NFL Rivals nyomdokaiba lép. Az amerikai focira épülő NFL Rivals a blokklánc-technológiát bemutató egyik legismertebb mobiljáték, ahol a játékosok szintén digitális eszközöket vásárolhattak és adhattak el egymás között.
Bár az NFL Rivals nem vált szenzációvá, a Mythical Games szerint több millióan töltötték le és játszották a játékot. Ez mutatja, hogy egyre több emberhez jut el az a lehetőség, hogy digitális tárgyakat birtokoljanak és cseréljenek a játékokon belül – és a FIFA neve most még nagyobb lendületet adhat ennek a trendnek.
„A mobil onchain játék azért működik, mert a játékosok a játékra koncentrálnak, nem a technológiára” – mondta a Mythical Games egy X-en közzétett bejegyzésében. ”Olyan tárgyakat gyűjtenek, amelyeket valóban birtokolni akarnak, bonyolultság nélkül.”
A Mythical Games kiadásai közé tartozik még a „Blankos Block Party” és a „Nitro Nation”: World Tour” is. A vállalatba olyan nevek is befektettek, mint a Cathie Wood’s ARK Invest, az Animoca Brands, a PROOF, a Stanford Athletics és a MoonPay. A cég elmondása szerint a népszerű Pudgy Penguins-szel is elkezdték már egy közös játék megalkotását.