A 2021-es Olasz Kupa döntőjének szponzora a Crypto.com lesz

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Az olasz labdarúgó bajnokság, a Serie A és a Crypto.com kriptofizetési platform bejelentette, hogy partnerségi megállapodást kötött. A Crypto.com lesz a szponzora a 2021-es Coppa Italia vagy másnéven Olasz Kupa döntőnek, ahol május 19-én az Atalanta fog a Juventus-szal összecsapni.

“Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy bejelenthetjük ezt a rangos partnerséget a Crypto.com-mal, a kriptovaluták és az NFT-k világának vezető vállalatával” – mondta Luigi De Siervo, a Serie A vezérigazgatója, majd hozzátette: “A Serie A célja az, hogy bővítse célközönségét, és a márka nemzetközi növekedésére koncentráljon úgy, hogy az innovációt mindig szem előtt tartja.”

A partnerség a Coppa Italia döntőjének napján kezdődik, bár a közlemény szerint a partnerség várhatóan hosszú távra fog szólni.

Ez az első alkalom, hogy az Atalanta az Olasz Kupa döntőjében a Juventus-szal találkozik. Ezen találkozó tiszteletére egy NFT-kollekció is készül. A kollekció magának a mérkőzésnek a kiemelkedő pillanatait, valamint a Olasz Kupa trófeájának NFT-jét tartalmazza majd.

Kris Marszalek, a Crypto.com társalapítója és vezérigazgatója az együttműködésről azt mondta: “Büszkék vagyunk arra, hogy egy olyan kivételes partnerrel dolgozhatunk együtt, mint a Lega Serie A. Ez egy egyedülálló lehetőség, hogy a világ legnépszerűbb sportágát támogathatjuk az Atalanta és a Juventus közötti történelmi mérkőzésen, amelyet a futballrajongók minden bizonnyal világszerte figyelemmel kísérnek majd.”

A Crypto.com-ot 2016-ban alapították, és jelenleg a világon több mint 100 millió ügyfelet szolgál ki kriptovaluta fizetési platformként.

Az NFT-k és a sport

Nem ez az első alkalom, hogy a focipályára NFT-k (nem-helyettesíthető tokenek) lépnek. A sportrajongók már régóta gyűjtenek kedvenc focicsapatukhoz, illetve játékosukhoz köthető tokeneket.

A Sorare fantáziafoci játéka az élen jár a futball és az NFT-k világában. Az NFT-ken kívül a futball világa egyre inkább összefonódik a kriptovaluta ökoszisztémával. A Premier League-ben szereplő Southampton klub nemrég jelentette be, hogy a teljesítménybónuszokat bitcoinban fizeti meg, míg a Manchester City $CITY szurkolói tokeneket vezetett be.

Az Egyesült Államokban – ahol a foci a kosárlabdához és a baseballhoz képest csekélyebb népszerűségnek örvend – a legnagyobb sportolók is NFT-ket bocsátanak ki.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.