A Coca-Cola is felszáll az NFT-k vonatára, jönnek a digitális tárgyak

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nem találsz személyre szabott Coca-Cola palackot, amelyen a neved van? Most helyette egy személyre szabott digitális tárgyat kaphatsz. 

Az idei évben elképesztő sikernek örvendenek az NFT-k, azaz a nem-helyettesíthető tokenek. Egyre több nagyvállalat, múzeum, művészeti galéria dönt úgy, hogy beszáll a művészet eme digitális világába. Most a világ legnépszerűbb üdítőgyártója, a Coca-Cola döntött úgy, hogy a Tafi digitális művészeti és avatar céggel együttműködve elindítja első NFT-kollekcióját.

Lásd: Minden, amit tudnod kell a nem-helyettesíthető tokenekről (Non-Fungible Token / NFT)

A kollekció, amelyet a Coca-Cola a július 30-i nemzetközi barátság napja alkalmából kínál, egy NFT loot box, amely a Tafi által tervezett digitális viselhető tárgyakat tartalmaz.

A vásárlók licitálhatnak a Coca-Cola Friendship Boxra, amely három egyedi digitális eszközt tartalmaz: egy egyedi Coca-Cola pufi dzsekit, amelyet a virtuális világban, a Decentralandban lehet viselni; egy hanglejátszót, amely különböző hangjelzéseket rögzít, mint például a palack kinyílásának pukkanása vagy az üdítő jégre öntésének hangja; és egy barátság kártyát, amelyet a vállalat 1940-es években kiadott kártyái inspiráltak.

“Minden egyes NFT-t azért hoztunk létre, hogy a Coca-Cola márka alapvető elemeit ünnepeljük, amelyeket a virtuális világ számára új és izgalmas módon értelmeztünk újra” – mondta Selman Careaga, a Coca-Cola globális védjegyének elnöke. “Izgatottan várjuk, hogy megoszthassuk első NFT-inket a metaverzummal, ahol új barátságok új módon, új világokban születnek.”

Az egyedi elemek mellett a nyertes licitáló “további különleges és értékes meglepetésekhez” is hozzáférhet, amelyeket a cég a loot box megnyitásakor leplez le.

Az licitálás, amely a népszerű NFT piactéren, az OpenSea-n zajlik majd, július 30-án nyílik meg és augusztus 2-án zárul. Az NFT-kért Ethereummal lehet fizetni.

Az árverésből származó összes bevételt a Coca-Cola a Special Olympics Internationalnak ajánlj fel, egy globális sportszervezetnek, amely a szellemi és fizikai fogyatékkal élő gyermekek és felnőttek számára biztosít egész évben különféle edzéseket és tevékenységeket.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.