Bátor lépésre szánta el magát az EU a kínai elektromosautó-gyártókkal szemben
Hivatalosan is megkezdte szubvencióellenes vizsgálatát az Európai Unió a kínai elektromos járművek kapcsán. Az EU állítása szerint a kínaiak valószínűleg
BővebbenHivatalosan is megkezdte szubvencióellenes vizsgálatát az Európai Unió a kínai elektromos járművek kapcsán. Az EU állítása szerint a kínaiak valószínűleg
BővebbenAz elmúlt években Kína egyértelműen uralni kezdte az elektromos autók piacát Európában, köszönhetően annak az egyszerű ténynek is, hogy Kínában
BővebbenJim Farley, a Ford vezérigazgatója úgy döntött, hogy mintegy 1700 km-es útra indul az elektromos F-150 Lightning pick-up teherautóval. A
BővebbenEgy tanulmány szerint “a teljes CO2-kibocsátás sokkal alacsonyabb lesz, ha továbbra is a régi, de működőképes belső égésű autót használjuk,
BővebbenAz elektromos autók páratlanul magas arányával és töltőinfrastruktúrájával Norvégia megmutatja, milyen lesz a világ, ha csak elektromos autók cirkálnak az
BővebbenHa rövidre szeretnénk fogni a szót, akkor: igen. De nem minden országban ugyanaz a helyzet. Míg az elektromos autók megvásárlása
BővebbenA Renault vezérigazgatója kikelt magából. Úgy véli, hogy legalább 2040-ig el kell halasztani a belső égésű motorral felszerelt autók értékesítésének
BővebbenElektromos autóval rendelkezni nem mindig öröm és kacagás. Íme néhány ok, amik miatt sokan nem kérnek egyelőre az elektromos gépjárművekből.
BővebbenA Volkswagen vezérigazgatója Schäfer összehívta a vezetőséget. Komoly problémái vannak a német autógyárnak. A Volkswagen vezérigazgatójának, Thomas Schäfernek a vezetőség
BővebbenEurópa elektromos járművekre való átállása és a benzinüzemű autók értékesítésének 2035-től történő betiltása kinyírja az autóipart. A technológia még közel
Bővebben