Egyre népszerűbbek a szurkolói tokenek a világbajnokság közeledtével

Az utóbbi időben a szurkolói tokenek gyorsan növekvő népszerűségnek örvendhetnek. Ennek hatására egyre több sportcsapat kezd belépni ebbe az újfajta világba, és bocsát ki szimpatizánsai számára digitális eszközöket. Másrészt a labdarúgás terén a világbajnokság közeledtével ezen tokenek népszerűsége még inkább megugrott.

Habár a világbajnokságon nemzeti csapatok versenyeznek egymással, ennek ellenére a klubcsapatok digitálsi eszközei érnek el nagyobb számú növekedést. Az olyan érmék, mint a Manchester City (CITY) vagy a Santos FC szurkolói tokene (SANTOS) minden várakozást felülmúlva óriási teljesítményt nyújtottak. Annak ellenére, hogy ilyen magasra elértek, szakértők szerint még mindig tudnak feljebb emelkedni, ami jó lehetőséget adhat a befektetők számára.

A rajongói tokenek iránti megújult érdeklődés egyik fő oka az idén év végén zajló katari világbajnokság. Kétségtelenül ez az egyik legnagyobb sportesemény a világon, amely minden négy évben embertömegeket mozgat meg, és tart lázban.

A 2018-as Oroszországban megrendezett labdarúgó-világbajnokságot összesen 3,5 milliárdan nézték világszerte. Az idei katari eseményt a szervezők becslései szerint ennél jóval többen, 5 milliárdan követhetik majd.

A rajongói tokenek a világbajnoksághoz közeledve emelkedést mutatnak. Az elmúlt 24 órában az ezekre irányuló keresések növekedtek, aminek eredményeképpen a Coinmarketcap trending listájának élén szerepelnek. A weboldal a digitális eszközöket a platformon végzett keresések száma alapján rangsorolja, és a Manchester City Fan Token (CITY) az elmúlt 24 óra legkeresettebb tokenje lett, és összességében is a legnépszerűbbnek számít.

Az árfolyamot figyelembe véve néhányuk kétszámjegyű nyereségnek is örvendhetet. A már említett SANTOS 8,20%, míg a CITY 9,08%-kos növekedést ért el egy nap alatt. Viszont még őket is túlszárnyalta az FC Porto rajongói tokene több mint 17%-os nyereségével.