Hatékonyabb online hirdetések érdekében blokklánccal kísérletezik a PepsiCo

Egy blokklánc kísérlet keretében az üdítőgyártó PepsiCo 28%-os hatékonyságnövekedést tudott elérni hirdetési ellátási láncán.

A Proton projekt célja, hogy megvizsgálják hogyan tud az elosztott főkönyvi technológia hasznosulni a programozható reklámozás területén.

A PepsiCo partnere a kísérletben a Mindshare médiaügynökség volt, mely hétfőn jelentette be, hogy a Zilliqa blokklánc platformját használva programozható hirdetési végpontok közötti ellátási lánc harmonizációt képes végrehajtani.

Ha eleged van a reklámokból 💻, akkor használd a blokklánc alapú Brave böngészőt.

A Zilliqa okos szerződéseit a programozható ellátási lánc automatizálásánál egyaránt hasznosították:

“Ezek az okosszerződések összehangolják a több adatforrásból érkező megjelenítéseket a belső használatú, közel valós idejű Native Alliance Token (NAT) tranzakciók segítségével, jelentős hatékonyságnövekedést és teljes átláthatóságot eredményezve a márkatulajdonosok számára.”

Az eredmények alapján költségmegtakarítás érhető el a megtekintések terén, ha a reklámkampányokat okosszerződések segítségével futtatják.

A projektben a PepsiCo mellett részt vett Rubicon médiaügynökség, a programozható reklámtechnológiával foglalkozó MediaMath és az Integral Ad Science médiacég.

A márciusi kísérletet az Ázsia – Csendes-óceáni térségben hajtották végre és az együttműködők már tervezik a második körös kísérletet kiadómonetizációval és még több teljesítménymutatóval.

Farida Shakhshir, a PepsiCo fogyasztó elkötelezettségért felelős vezetője elmondta:

Biztatóak az eredmények és tervezünk még néhány kampányt futtatni különböző kondíciók között hogy több hipotézist hitelesítsünk és tovább mérjük az általános hatását.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük