Hatékonyabb online hirdetések érdekében blokklánccal kísérletezik a PepsiCo

Egy blokklánc kísérlet keretében az üdítőgyártó PepsiCo 28%-os hatékonyságnövekedést tudott elérni hirdetési ellátási láncán.

A Proton projekt célja, hogy megvizsgálják hogyan tud az elosztott főkönyvi technológia hasznosulni a programozható reklámozás területén.

A PepsiCo partnere a kísérletben a Mindshare médiaügynökség volt, mely hétfőn jelentette be, hogy a Zilliqa blokklánc platformját használva programozható hirdetési végpontok közötti ellátási lánc harmonizációt képes végrehajtani.

Ha eleged van a reklámokból ?, akkor használd a blokklánc alapú Brave böngészőt.

A Zilliqa okos szerződéseit a programozható ellátási lánc automatizálásánál egyaránt hasznosították:

“Ezek az okosszerződések összehangolják a több adatforrásból érkező megjelenítéseket a belső használatú, közel valós idejű Native Alliance Token (NAT) tranzakciók segítségével, jelentős hatékonyságnövekedést és teljes átláthatóságot eredményezve a márkatulajdonosok számára.”

Az eredmények alapján költségmegtakarítás érhető el a megtekintések terén, ha a reklámkampányokat okosszerződések segítségével futtatják.

A projektben a PepsiCo mellett részt vett Rubicon médiaügynökség, a programozható reklámtechnológiával foglalkozó MediaMath és az Integral Ad Science médiacég.

A márciusi kísérletet az Ázsia – Csendes-óceáni térségben hajtották végre és az együttműködők már tervezik a második körös kísérletet kiadómonetizációval és még több teljesítménymutatóval.

Farida Shakhshir, a PepsiCo fogyasztó elkötelezettségért felelős vezetője elmondta:

Biztatóak az eredmények és tervezünk még néhány kampányt futtatni különböző kondíciók között hogy több hipotézist hitelesítsünk és tovább mérjük az általános hatását.

Jelen írás nem minősül befektetési tanácsadásnak. Részletes jogi információ