London után Izraelt is elárasztja a Floki Inu reklám

Egy korábbi sikertelen kísérlet

A Floki Inu ismét agresszív kampányba kezd, de ezúttal nem egy nagyvárost vett célba mint korábban, hanem egy ország teljes területét tervezi elárasztani a reklámjaival. A Floki Inu csapata korábban Londonban csapott le, ahol minden létező közlekedési eszközt és a csomópontokat is teleplakátoltak hirdetésekkel. A városvezetés azonban nem nézte jó szemmel a kampányt és gyorsan le is szedették a hirdetéseket. A kampány betiltását azzal indokolták, hogy a bizonytalan hátterű mémcoin reklámja mögött többen spekulációt sejtenek, ami komoly anyagi veszteségeket okozhat a tapasztalatlan vásárlóknak. 

Az új célpont

A Floki Inu fejlesztői azonban nem adják fel. A legújabb célpontjuk Izrael, ahol terveik szerint egy hónapig futtatják majd a kampányt. A reklámok minden létező fizikai platformon keresztül megjelennek majd a központi épületek falától kezdve a forgalmas helyeken lévő hirdetőtáblákon át. A tervek szerint az Izrael 20 legnagyobb városában megjelenő reklámokat 47.6 milliószor tekintik majd meg a potenciális vásárlók.

Előre menekülés

Kérdéses, hogy Izrael mit szól majd ehhez. Könnyen lehet, hogy a nagy hájppal bejelentett kampányt ott is ugyanolyan csúfosan elkaszálja majd a helyi vezetőség, mint korábban Londonban. A mémcoin fejlesztőinek azonban nemigen van más választásuk, mint az agresszív nyomulás. Mivel a Floki Inu elég gyenge lábakon áll, ezért minden lehetséges módon megpróbálják legitimizálni azt. Korábban megpróbálták az Elon Musk kutyája után elnevezett mémcoinjukat a tech milliárdoshoz kötni, de Musk azonnal elutasította, hogy bármi köze is lenne a Floki Inuhoz. A csapatnak így nem maradt más választása, mint hogy minél több vásárló megnyerésével bizonyítsák be a Floki Inu létjogosultságát.

Erre szolgált a londoni akció: a kampány után megugrott a Floki Inu ára, ami több szempontból is kapóra jött a fejlesztőknek. Egyrészt a megnövekedett forgalommal “igazolhatták” a külvilág felé, hogy valóban jó befektetés a Floki Inu, másrészt pedig az új vásárlóktól befolyt összegeket visszaforgathatták a reklámkampányukba. Az új vevőket pedig elég szépen lehúzza a Floki Inu csapata, mivel belépéskor a vásárlás értékének 4%-át pluszban beszedi tőlük “belépési díj” címén, amit a Floki Inu rendszerének fejlesztésére fordít majd.