Retardált a Coinbase ügyfélszolgálata? Egy fórumozónak alapos oka van ezt állítani

A Reddit bugyraiban bukkantunk erre a rövid, de sokatmondó Coinbase ellenes kirohanásra. Így szól:

„Szeretnél egy példát rá mennyire retardált a Coinbase? (valódi példát)

Nem tudok belépni a számlámra, szóval felkeresem az oldalukat tanácsért.

Az ügyfélszolgálat oldalukon azt írja, ha nem tudok belépni, akkor csak lépjél be és generálj egy új titkos kulcsot.

(igen, pontosan, azt írják, ha nem tudok belépni, akkor csak lépjek be és menjek a biztonsági beállítások menüre és generáljak egy új kulcsot)

Oké, hát ez egy hülye tanács, de nem gond, inkább felhívom őket.

Felhívom a tech ügyfélszolgálatot és így szól az üzenetük:

“Kérjük küldj egy support ticketet a support.coinbase.com oldalon”

(igen, van egy ügyfélszolgálati számuk amit ha felhívsz, akkor azt mondja, hogy küldj nekik egy emailt)

WTF?

Komolyan, mi ez a vicc tőzsde. Ha egy igazi bank akár egyszer is megpróbált volna egy ilyen nonszenszet, akkor egy hónap után húzhatnák a rolót. Nem tudom, itt a kriptó/bitcoin közösségben miért érjük be ilyen szörnyű szolgáltatással?”

A kommentelők között többen is egyetértettek a kirohanással, sokak hasonló esetekről számoltak be. A kommentek pedig kiválóan rávilágítanak a kriptós vállalkozásokra illő mentalitásra: visszaélnek a fogyasztók bizalmával, gyakran megtévesztik őket vagy épp tudomást sem vesznek problémáikról.

Emlékezzünk csak a 2017-es felfutás során prevalens elérhetetlen ügyfélszolgálatokra, némaságukra vagy a rossz kommunikációra ügyfeleikkel.

Egy másik gondolat a retardált Coinbase ügyfélszolgálat kapcsán a már gyakran hangoztatott, de elcsépelhetetlen nem a privát kulcsod, nem a kriptód mottó, amit szintén többen felemlegettek. Azaz, nagy összegeket nem érdemes centralizált tőzsdéken tartani, mert hasonló élményben részesülsz, ne adj isten meghackelik a tőzsdét és oda a zsáknyi bitcoinod. Nem általánosítunk, természetesen mindig vannak kivételek.