A Bayern München a Bitpanda segítségével hódítja meg a kriptoszektort

A Bitpanda kriptokereskedési platform nemrégiben jelentette be, hogy partnerségre lépett a német Bayern München labdarúgóklubbal. A jó hírt egy meccs során tudatták a drukkerekkel, amely a csapat stadionjában, az Allianz Arénában került megrendezésre.

A Bitpanda az Olasz Rögbi Szövetséget, a Madrid Open tenisztornát és a Padel Tour világbajnokságot is szponzorálta már korábban.

A Bayern München futballklub sikeresen megerősítette a jelenlétét a kriptotérben azzal, hogy többéves partnerséget kötött az osztrák Bitpanda vállalattal. Az azonnali hatályú megállapodás értelmében a Bitpanda lesz a regnáló német bajnok új platina szintű partnere és hivatalos kriptokereskedési szponzora.

Az együttműködést hivatalosan a Bayern hazai pályáján, az Allianz Arénában jelentették be a TSG Hoffenheim elleni mérkőzésen január 12-én. A Bitpanda jelenléte a partnerség időtartama alatt minden hazai meccsen fellelhető lesz majd.

A Bitpanda uralni akarja Európát

A platform vezérigazgatója, Eric Demuth, nyilatkozatában kihangsúlyozta a közös értékek és a győztes mentalitás jelentőségét, amelyek egyesítik a futballóriásokat és a kriptoplatformot, megalapozva ezzel a hosszú távú és gyümölcsöző együttműködést.

„A Bayern Münchent és a Bitpandát a győzni akarás és az önmagukkal szembeni elvárások ösztönzik arra, hogy napról napra jobbak legyenek. Számunkra ezek a közös erények tökéletes alapot jelentenek egy hosszú távú közreműködéshez”, magyarázta Demuth.

A Bitpanda ezen lépése is hozzájárul a cég arra irányuló törekvéséhez, hogy megerősítse pozícióját az európai piacon. Tavaly októberben például Norvégiában szerzett kriptovaluta tőzsde működési engedélyt.

Jan-Christian Dreesen, a Bayern München vezérigazgatója, lelkesedését fejezte ki az együttműködéssel kapcsolatban: „Az FC Bayernhez hasonlóan a Bitpanda is piacvezető a maga ágazatán belül. Ebből kifolyólag a jövőben közösen szeretnénk elérni kitűzött céljainkat”. Hasonlóan vélekedett Andreas Jung, a Bayern marketingigazgatója is, aki a két márka közötti szinergiát emelte ki.

A kriptoszponzoráción kívül a közkedvelt focicsapat pénzügyi sikereket is ünnepel. A 2022-23-as pénzügyi évben a Bayern München rekordbevételt könyvelhetett el, összesen 854,2 millió eurót, emellett a profit is figyelemre méltó módon megugrott az előző évhez képest. Az adózás előtti eredménye nagyjából megháromszorozódott, 17,1 millió euróról 54,5 millió euróra emelkedett.

Jelen írás nem minősül befektetési tanácsadásnak. Részletes jogi információ