A Crypto.com a Paris Saint-Germain legújabb szponzora

A francia Paris Saint-Germain futballklub a legújabb név a hongkongi kriptotőzsde, a Crypto.com által szponzorált sportcsapatok között. A többéves szerződés szerint a tőzsde saját CRO tokenjével fogja kifizetni a szponzorációs díj egy részét, illetve közös NFT-ket is ki fognak adni a klubbal.

A Crypto.com robbanásszerűen veszi be a sportvilágot

Szeptember 8-án, csütörtökön jelentették be a Crypto.com és a PSG új szponzori szerződését, melynek részeként a tőzsde a francia csapat hivatalos kriptovaluta platform partnerévé válik. A tőzsde a szponzorációs pénzek egy részét saját CRO tokenjével fogja fedezni a klub számára.

A szerződés részeként a Crypto.com a stadionban való megjelenés mellett NFT-k kibocsátásában is részt fog venni. Ezek a sajtóértesülések szerint több tízmillió dolláros értéket képviselnek a megállapodásban.

„Nagyon örülünk, hogy a Crypto.com-ot a PSG partner családjában üdvözülhetjük” – nyilatkozta Marc Armstrong, aki a párizsi klub partnerkapcsolatokért felelős igazgatója. „Ugyanaz a szenvedély hajt minket az innovációk terén és ugyanaz az ambíciónk, hogy a lehető legmagasabban végezzünk. A partnerkapcsolattal a PSG újra megmutathatja, hogy vezetőként és úttöröként milyen vízióval rendelkezik olyan területeken, mint az életstílus, az esportok és a digitális világ.”

A PSG már Messinek is fizetett kriptóval

Egyébként sem a Crypto.com számára nem ismertelen a sport világa, sem a Paris Saint-Germain számára a kriptoszféra. A tőzsde az elmúlt egy évben egymás után írta alá a szponzorációs szerződéseit a sportvilágban, hiszen már az NHL stadionok mellett a Forma-1-es futamokon is folyamatosan kék logójukat láthatják a szurkolók. De a Serie A bajnokságában is többéves szerződéssel biztosították jelenlétüket az innováció terén.

„A célunk mindig is az volt, hogy felgyorsítsuk a világ átállását a kriptópénzekre” – mondta a Crypto.com CEO-ja és társalapítója, Kris Marszalek. „Ezt a lehető legjobb partnerek megtalálásával tesszük meg, a PSG pedig páratlan ilyen szempontból. A márka láthatósága, a stadionhoz és csapathoz való hozzáférés és az NFT-k közös fejlesztésével biztos vagyok benne, hogy valami újat és izgalmasat tudunk előállítani a futball szurkolók számára.”

A PSG már korábban is belekóstolt a kriptók világába. Ezek a nyári Lionel Messi igazolásban is komoly szerepet játszottak; az argentin szupersztár az üdvözlő bónuszainak egy részét is a Socios.com által kiadott PSG fan tokenekben kapta meg. A PSG egyébként jelenleg 12 ponttal vezeti a francia bajnokságot. A Bajnokok Ligájában a Brugge csapata ellen lépnek pályára szerda este.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük