A McDonald’s saját McRib NFT-vel ünnepli a 40. születésnapját

A McDonald’s amerikai gyorsétteremlánc nemrégiben bejelentette, hogy visszatér a közkedvelt McRib szendvicsük a kínálatba. Ezzel kívánja a gyorséttermi üzlethálózat fennállásának 40. születésnapját megünnepelni. Itt azonban nem álltak meg, a kriptovilág megszállott híveinek is kedveskedni szerettek volna, így piacra dobták a szendvics NFT mását is.

A szóban forgó szendvics először 1981-ben jelent meg Kansas városában, azóta azonban már nem kapható vagy csak időszakos ajánlatok részeként. Ebből kifolyólag a hír hallatán szinte megőrültek az étel fanatikusai. Bizony, vannak olyan emberek, akik elszántan nyomon követik kedvenc elemózsiájukat és lelkesen várják, hogy mikor tudnak majd lecsapni arra.

Azonban, ha mégsem sikerül megkaparintaniuk a hőn áhított étket, akkor sincs minden remény veszve. Értelemszerűen NFT formájában nem nyújt oly ínycsiklandó élményt a szendvics az ízlelőbimbóknak, viszont így egész évben magánál tudhatja azt a tulajdonosa.

McDonald's

Mindemellett, az NFT-k mivoltából kiindulva, nem minden rajongó juthat majd hozzá az alkotáshoz. A McDonald’s Twitter oldalán november elsejétől kezdődik a nyereményjáték, amely során majd szétosztásra kerülnek a tokenek a szerencsések között. A játék egészen november 7-ig tart és összesen 10 egyént sorsolnak majd ki világszerte.

Mindemellett, ez nem az első ilyesfajta nyereményjáték a McDonald’s háza táján. Tudniillik, ez év októberében a kínai McDonald’s 188 NFT-t osztott szét vásárlói és alkalmazottai között 31. születésnapjának alkalmából.

A McDonald’s is beállt a sorba

A világhírnévnek örvendő gyorsétteremlánc nem az első vállalat, aki meglovagolta az NFT-k lenyűgöző piacát. Többek között a Coca-Cola, a Taco Bell és a Nike is megjelentette már a saját tokenjüket a kriptopiacon. A különbség viszont a McDonald’s és a felsorolt cégek között az az, hogy míg a Meki ingyen osztja szét a tokeneket, addig a többi versenytársa hasznot húz belőlük.

Forrás: futurism.com