A metaverzum és az NFT-k felé kacsingat a KFC, a Pizza Hut és a Taco Bell

Az utóbbi időben egyre több vállalat látja meg az innovatív technológiákban rejlő lehetőségeket, és ez most sincs másképp, ugyanis a metaverzum és az NFT-k világa felé kacsingat a KFC, a Pizza Hut és a Taco Bell is.

Közlemények szerint a metaverzumba újonnan belépni vágyó cégek között van a Yum! tulajdonában lévő, feljebb említett három étteremlánc. Michael Kondoudis metaverzum védjegyjogász bejegyzése szerint a kérelmeket 2022. március 25-én nyújtották be az Egyesült Államok Szabadalmi és Védjegy Hivatalához (USPTO). Az igénylést végrehajtott vállalatok ezzel elkötelezték cégük kiterjesztését az NFT-k és a metaverzum világába, amely során virtuális termékeket, mint például ételeket, italokat, virtuális szolgáltatásokat kínálnának majd.

Korábban a McDonald’s döntött úgy, hogy meghódítja az új világot, és ennek érdekében 10 védjegykérelmet nyújtott be. Ez a döntés hajthatta a fentebb említett vállalatok fantáziáját is, hogy kövesség a multinacionális cég lépését.

„Nyilvánvaló, hogy a Yum! látja a potenciális lehetőségeket a metaverzumban, és kész felkészíteni védjegyeit és márkáit a virtuális gazdaságra. Ezek a védjegybejelentések más étteremláncok, például a McDonald’s, a Burger King, a Panera Bread és a Panda Express trendjét követik.” – hangzott el Kondoudistól egy sajtókonferencián.

Valószínűleg nem fogunk éhen halni a metaverzumban

Másrészt érdemes megjegyezni, hogy az Inspire Brands, ami az Arby’s, Baskin-Robbins, Buffalo Wild Wings, Jimmy John’s és Sonic védjegyeinek tulajdonosa szintén számos védjegykérelmet nyújtott be a közelmúltban. Továbbá Mark Zuckerberg Metája sem maradna ki a jóból, ezért szintén lépésekre szánta el magát a virtuális szolgáltatások és a kriptokereskedelem bevezetése felé.

A jövőben valószínűleg egyre többen csatlakoznak majd az utóbb említett vállalatokhoz, mivel senki sem szeretné kihagyni az új tecjnológia jelentette lehetőségeket.