A világ egyik legnagyobb motorkerékpár-gyártója robogott be a Web3 térbe

Az olasz motorkerékpárokat gyártó Ducati cég úgy döntött, hogy az XRPL blokklánc partnerségében belép a Web3 világába. Céljuk a legelső digitális gyűjteményük piacra dobása. A kollekció egy videósorozat a motorkerékpár összes eddigi logójából, melyeket 1946 óta láthattunk a járgányok tankjain.

Az első kiadvány lényegében egy ajándék a Ducati rajongóknak a cég Web3 világába csöppenésének ünnepléseképpen. A tervek szerint a kollekció július 26-án kerül forgalomba. A felhasználóknak a megjelenéstől számított hét napon belül kell regisztrálniuk. A Ducati az NFT dropok hagyományos útvonalát követve bejelentette, hogy azok, akik az első darabot megszerzik, hozzáférést nyernek a jövőbeli projektekhez is.

A motorfanok és a kripto-rajongók találkozása

A sajtóközlemény szerint a motorkerékpár-gyártó óriás közelgő projektjeit a Ripple segítségével fogják bevezetni, amelynek feladata a gyors, alacsony költségű és szén-dioxid-semleges XRP Ledger(XRPL) blokklánc technikai támogatása. A Ducati ezen lépésüket a vállalat “digitális stratégiájának természetes fejlődéseként” jellemezte.

Claudio Domenicali, a Ducati vezérigazgatója a legújabb fejlesztést kommentálva elmondta: “A WEB 3.0-ba való belépés egy újabb módja annak, hogy közelebb kerüljünk a Ducatisták közösségéhez azáltal, hogy tovább bővítjük a számukra kínált szolgáltatások számát. Ez egyúttal lehetőséget jelent arra is, hogy találkozzunk és megismertessük magunkat az NFT rajongók új közösségével, lehetőséget adva nekik, hogy egyedi Ducati-stílusú élményeket éljenek át, és összegyűjtsék azokat a digitális eszközöket, amelyeket kizárólag a márka ezen új dimenziója számára fejlesztünk ki”.

A fejlemény több mint egy évvel azután következik be, hogy a bolognai székhelyű motorkerékpár-gyártó bejelentette a szektor felkarolására vonatkozó terveit, valamint 2 héttel azután, hogy a Ripple győzelmet aratott az amerikai Értékpapír- és Tőzsdefelügyelet (SEC) ellen vívott pereskedésben.

Az XRPL aktivitás motorjai továbbra is az NFT-k

A San Franciscó-i székhelyű blokkláncvállalat megjegyezte, hogy az XRPL-en továbbra is erős a láncon belüli aktivitás, a tranzakciók száma a második negyedévben 9%-kal 116 millióra ugrott, szemben az előző negyedévi 106 millióval. Az adatok alapján több mint 1 000 000 eszközt hoztak létre a Ledgeren azóta, hogy elfogadták az XLS-20-t, mely javaslat lehetővé teszi a Ripple NFT-k okos szerződések nélküli létrehozását. A vállalat elmondása szerint“az aktivitás motorjai továbbra is az NFT-k”.