Az Adidas forradalmat indít a gamerek világában

Az Adidas tovább terjeszkedik a Web3 világában: Exkluzív NFT-gyűjtemény érkezik a Xociety játékosok számára.

Az Adidas újabb lépést tett a Web3 világába, partnerséget kötve a Sui blokkláncon futó Xociety játékkal. Ennek keretében május 16-án elindítják a 2600 darabos exkluzív NFT-gyűjtemény értékesítését, amely játékbeli ruházatot kínál az avatároknak, így gazdagítva a Web3 játékélményt.

Exkluzív Adidas NFT-gyűjtemény a Xociety játékosoknak

Az Adidas és a Xociety együttműködésének eredményeként május 16-án 2600 darabos exkluzív NFT-gyűjtemény kerül piacra. A rejtélydobozokat 129 dolláros (kb. 46 000 forintos) áron kínálják majd.

A Xociety „pop shooter” RPG játékosai a titokzatos dobozok vásárlásával egyedi Adidas témájú virtuális ruházatokat (felsők, alsók, tornacipők) és kiegészítőket szerezhetnek. A termékek mellé hitelességi tanúsítványok és XCS tokenek is társulnak, amelyek a Xocietyben lévő vállalati részvényeket képviselik.

Az Adidas digitális ruházatai a Xociety játék avatarokon. Kép: Xociety. Forrás: Decrypt

Négy ritkasági szint várható: Uncommon, Rare, Epic és az ultra ritka First tier. Míg az Uncommon dobozok 3 skint tartalmaznak, a Rare 4-et, az Epic és First tier pedig mind a 8 skint feloldja. Mivel Web3-ról van szó, a gyűjtés mellett a csomagokban található NFT-kkel való kereskedés is lehetővé válik.

Egyre szorosabb az Adidas Web3 kapcsolata – mindenki nyer

Az Adidas az elmúlt években számos lépést tett a blokkláncok világa felé. 2021-ben egy kampány során 30 ezer darab NFT-t szórtak szét, és partnerséget kötöttek a Bored Ape Yacht Clubbal is. Később együttműködésre léptek a Doodles és a Stepn projektekkel is. 2023-ban pedig az NFT-k népszerűségének ellenére elindították az Into ALTS by Adidas NFT kollekciót.

Az Adidas számára a partnerségek új szintre emelték az interaktivitást, és egy új világba engedték be a híres sportruházati márkát. A Xociety számára a közös projekt megerősíti a játék vízióját, amely a valós világ erős kultúrájának és a decentralizált birtoklásnak a keveredését célozza.

A lépésekből pedig úgy látszik, hogy a nagy fogyasztói márkák kezdik felismerni a Web3-ban rejlő hatalmas potenciált, amit az ottani vállalatok és projektek örömmel fogadnak.