Az Adidas a Coinbase partnerségen keresztül lépbe be a metaverzumba

Egy nappal azután, hogy a The Sandbox bejelentette, hogy partnerséget kötött az Adidasszal, az Adidas egy újabb kriptopartnerséget jelentett be, a Coinbase-szel közösen lépnek be a metaverzumba.

A sportruházati óriás, az Adidas szerda este lángra lobbantotta a kripto Twitter oldalakat ezzel a bejelentéssel: „Partnerségre léptünk a Coinbase-sel”.

A kriptoelleneseknek ez egy újabb mélyütés, ugyanis a kriptovaluták intézményi adoptációja egy újabb nagy szereplőn keresztül továbbnövekszik. Hiszen mindenki a világon szinte biztos hogy birtokol legalább egy darab Adidas terméket, úgyhogy a Coinbase-szal való partnerség egy hatalmas mérföldkőnek számít. Ez a héten már a második fontos hír, ugyanis az Adidas azt is közölte, hogy belép a metaverzum világába is.

Adidas metaverzum

Kedden az Animoca blokklánc-játékának, a The Sandbox játéknak a hivatalos Twitter-fiókja osztott meg egy tweetet az Adidassal kapcsolatban. Ez állt benne: „Hé, @adidasoriginals, a metaverzumban semmi lehetetlen. Mi van, ha meghívjuk az összes eredeti tervezőt és cselekvőt, hogy közösen alkossuk meg a jövőnket?

A tweet tartalmazott egy linket, amely a kíváncsi kattintókat egy játékon belüli földterület koordinátáira irányította, amelyet nyilvánvalóan az Adidas Originals számára jelöltek ki. Az azonban nem világos, hogy a földet az Adidas vásárolta meg, vagy kapta meg a játék fejlesztőjétől.

Az Adidas szóvivője csütörtökön azt nyilatkozta, hogy a Coinbase partnerség része az Adidas azon stratégiájának, hogy betegye a lábát a metaverzumba. A szóvivő elmondta: „A metaverzum jelenleg az egyik legizgalmasabb fejlesztés a digitalizáció területén, így érdekes platform az Adidas számára”.

Adidas – Nike metaverzum háború?

Tehát hol jön ide a képbe The Sandbox? Hamarosan látni fogunk egy játékon belüli bevásárlóvárost, amely tele van tokenizált Adidas hordható eszközökkel? És milyen szerepet játszik a Coinbase? A részletek még nagyon homályosak, de már az Adidas versenytársai is hasonló lépéseket tettek a metaverzum felé.

Pár héttel korábban ugyanis a Nike négy kérelmet is benyújtott az Egyesült Államok Szabadalmi és Védjegyhivatal felé a „virtuális áruk” védjegyenék megszerzése érdekében. A beadványok állítólag különféle digitális termékeket sorolnak fel, köztük fejfedőket, szemüvegeket, táskákat, hátizsákokat és sportfelszereléseket.

Úgy tűnik tehát, hogy a sportcipők háborúja hamarosan a virtuális valóságba folytatódik…