Az Atlético Madrid piacra dobta első NFT futballcipőit

A Stepn fejlesztői partnerségre léptek az Atlético Madrid labdarúgócsapattal és a WhaleFin kriptotőzsdével, hogy a Move-To-Earn játékban 1001 darab NFT futballcipőt dobjanak piacra.  

Nem mindennapi együttműködésről van szó, a digitális kollekció ugyanis a Solana blokkláncán fog futni. Ahhoz pedig, hogy a futballcsapat cipőiben hódítsák az aszfaltot és Green Satoshi Token (GST) jutalomban részesüljenek, a játékosoknak a kollekció egy darabját meg kell majd vásárolniuk.

A sokszínű digitális alkotásoknak köszönhetően háromfajta cipő közül választhatunk: 850 cipő témáját a csapat bajnoki győzelmei ihlették, 140 darab a klub stadionját örökíti meg, a 11 igazán ritka cipő pedig az első csapattagok előtt tiszteleg. A történetnek pedig még nincs vége, hiszen az NFT-tulajdonosok automatikusan részt vehetnek majd egy nyereményjátékban, ahol a jelentkezők között egy nyaralást és az Atlético Madrid hazai stadionjába, a Civitas Metropolitanóba szóló mérkőzésre sorsolnak ki jegyeket. Sőt, a cipő tulajdonosai még néhány exkluzív jutalomban, többek között a klub hivatalos, vagy dedikált mezében is részesülhetnek.

A Stepn az év eleji megjelenése óta alaposan learatta a babérokat. A projekt hajnalán, amikor a nyár beköszöntött, már hárommillió felhasználó használta az alkalmazást. A belépési korlát ugyanakkor rendkívül magas volt, egy pár tornacipő ugyanis 600 dollárba is fájhatott. Mindenesetre a GST token kifejezetten ügyesen teljesített, melynek segítségével a felhasználók egyébként további NFT cipőket is mintelhetnek, azokat bérbe adhatják, vagy akár el is adhatják egy másodlagos piacon. Hogy őszinték legyünk, a Move-to-Earn játékok az utóbbi időben kifejezetten megmozgatták az emberek fantáziáját, ami nem is csoda, mert ki ne szeretne a sportolásért cserébe kriptovaluta jutalomban részesülni?!

Kapcsolódó cikkeink: