Az egyik legnagyobb olasz áruházlánc mostantól elfogadja a kriptovalutákat

Az olasz Mondo Convenienza, a piac egyik vezető, bútorokat forgalmazó kiskereskedője bevezette a kriptovalutával történő fizetést az összes olaszországi üzletében és az e-kereskedelmi oldalán.

Olaszország egyik legnagyobb és piacvezető bútorokat forgalmazó áruházlánca a Chainside-dal együttműködve mostantól elfogadja a kriptovalutákat az országban lévő összes fizikai üzletében és e-kereskedelmi oldalán.

Lorenzo Giustozzi, a Chainside vezérigazgatója elmondta:

“Amikor a Mondo Convenienza vállalata felkért, hogy támogassuk a digitális fejlődés útján, azonnal rájöttünk, hogy ez egy nagyszerű lehetőség az egész olasz ökoszisztéma számára, hogy hatalmas lépést tegyen előre az innováció terén.”

A teljesen saját fejlesztésű vásárlói élmény egyszerű és átlátható módot kínál: a Mondo Convenienza üzletekben vásárlók választhatják a kriptovalutában történő fizetést, és egy QR-kód segítségével használhatják kriptotárcájukat; az e-kereskedelmi oldalán vásárlók pedig a fizetés befejezésekor kattinthatnak a fizetési lehetőségnél a kriptovalutákra. Ez egyszerű, intuitív és átlátható fizetési szolgáltatást biztosít, amely illeszkedik a hagyományos vásárlási élményhez.

Dario Carosi, a Mondo Convenienza innovációs igazgatója az új fizetési móddal kapcsolatban úgy fogalmazott:

“Iparágunk és általában a kiskereskedelmi piac számára a fő kihívás az, hogy a trendeket elérhető, egyszerű és hozzáadott értéket képviselő megoldásokká tudjuk alakítani. A kriptovaluták bevezetése lehetőséget nyújt számunkra, hogy reagáljunk az egyre növekvő számú ügyfélre, akik figyelmet fordítanak az új technológiákra és az új fizetési módokra. Az innovációnak köszönhetően minden ágazatban hihetetlen gyorsulást tapasztaltunk. Célfogyasztóink köre az érettebb és hagyományosabb ügyfélkörből kilépett, és az online értékesítésnek köszönhetően a 35 év alattiakat is befogadta. A kriptovalutákkal még szélesebbre tárjuk kapuinkat az ezredfordulósok és a Z generáció előtt.

A projektet a Mondo Convenienza Digital Factory, a digitális innovációs és fejlesztési részleg valósította meg, amely az egész vállalatot támogatja, a marketingtől az értékesítésig, és amely jelenleg 50 elkötelezett embert foglalkoztat, többségük 40 év alatti.