Az Így jártam anyátokkal színésze a bitcoin befektetést népszerűsíti

Kedden, június 15-én a CoinFlip, a világ egyik vezető bitcoin ATM-üzemeltetője bemutatott egy marketingkampányt (So Flippin’ Easy névre hallgat), amelyben Neil Patrick Harris, az Így jártam anyátokkal színésze bemutatja, milyen egyszerű a bitcoin befektetés.

Neil Patrick Harris, aki most a CoinFlip szószólója, a Forbes riporterének adott exkluzív interjúban a bitcoinnal kapcsolatos tapasztalatairól beszélt.

Íme néhány fontosabb részlet:

“Emlékszem, amikor először hallottam a bitcoinról; mint a legtöbb ember, én sem értettem teljesen, de akkoriban a bitcoin ára olyan alacsony volt, hogy úgy gondoltam, megpróbálkozhatok vele anélkül, hogy túl sokat kockáztatnék.”

“Mostanra a befektetésem hatalmasat nőtt, megsokszorozódott, még a nagyvállalatok és a hagyományos befektetők is mind felszálltak a kriptovonatra. Az a célom, hogy mindenki megtudja, milyen egyszerű és elérhető a kriptopénz befektetés, hogy csatlakozzon a pénzügyek jövőjéhez.”

“A kriptopénz annak a jövője, ahogyan vásárolunk, befektetünk és üzletelünk, de túl technológiai és ijesztő is lehet. Jobban szeretem, ha a tranzakcióim egyszerűek. Ezért egyesítettem erőimet a CoinFlippel – az ATM-eik lehetővé teszik, hogy bárki jelentős befektetéssé alakíthassa a készpénzét, nagyszerű hozammal.”

A CoinFlip sajtóközleménye szerint Ben Weiss, a CoinFlip vezérigazgatója azt nyilatkozta:

“A kriptovaluta félelmetes lehet, az egyik célunk ezzel a kampánnyal az volt, hogy a rejtélyt megoldjuk azáltal, hogy megmutatjuk, milyen egyszerű lehet a bitcoin vásárlás. Cégként a CoinFlip elkötelezett amellett, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a bitcoint. Vannak, akik alternatív eszközként használják a kriptót; mások akkor használják, amikor korlátozottan vagy egyáltalán nem férnek hozzá a hagyományos banki szolgáltatásokhoz. Nem számít az ok, a CoinFlip ott lesz kiterjedt ATM-hálózatával, online kereskedési lehetőségeivel és díjnyertes ügyfélszolgálatával, hogy megválaszoljon minden kérdést, akár az 1000. tranzakcióját, akár az elsőt hajtja végre valaki.”

A kampány, amelyet a The Boathouse reklámügynökség készített már megjelent a YouTube-on és a közösségi médiában is.

***Figyelem! Fenti írásunk nem minősül befektetési tanácsnak. A BitcoinBázis fokozott óvatosságra inti minden Olvasóját a kriptovaluta, CFD, token és ICO/STO/SAFT befektetések kapcsán. Egyéni kutatás és az állítások alapos ellenőrzése fokozottan javasolt. Kereskedj felelősségteljesen.***

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük