A Juventus tokent bocsát ki a szurkolószám növelése érdekében

A földkerekség egyik legismertebb futballcsapata saját tokent bocsát ki a szurkolószám növelése érdekében és a szurkolók és a csapat közötti érzelmi kötödés elmélyítése érdekében.

A cél érdekében a Juventus, melyhez nem sokkal korábban igazolt át Cristiano Ronaldo, partnerségre lép a Socios.com csapatával hogy kifejlesszék a Juventus hivatalos szurkolói tokenjét. A token szétosztását egy szellemesen Fan Token Offering (FTO) keretében osszák szét, áll a ma megjelent sajtóközleményben.

A Juve az egyik legnagyobb szurkolótáborral rendelkező olasz fociklub és a Fan Token segítségével még tovább szeretnénk növelni ami mellett egy közvetlenebb élményt kívánnak biztosítani a csapat és a szurkolók közötti kommunikációban.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Mood ⚽️🔥😆🎉🙌 #MondayMotivation 💪💪 #ForzaJuve ⚪⚫ #CR7JUVE

Juventus Football Club (@juventus) által megosztott bejegyzés,

A token kereskedhető lesz a Socios platformon a natív CHZ tokennel szemben és segítségével szavazásokon is részt lehet venni. A platformon a Juventus szurkolók részt vehetnek a Juventus szavazásokon és elsődleges célja, hogy tovább mélyítse az érzelmi kapcsolatot a klub és a szurkolók között.

A Fan Token Offering (a szurkolói token kibocsátás) struktúráját, menetét, ami kábé egy ICO-nak felel meg a sajtóközlemény nem részletezi, se azt, mennyit is kíván az akcióval gyűjteni. Annyi viszont kiderül, hogy az indulás időpontja valamikor 2019 első negyedévében lesz.

Giorgio Ricci, a Juventus pénzügyi társigazgatója, globális kapcsolatokért és vállalati bevételekért felelős vezetője szerint:

A klubnál mindig nagyon óvatosak és kezdeményezőek vagyunk az innovációk és technológiák felé. A Socios.com-mal közösen új lehetőségeket tudunk ajánlani a szurkolóinknak világszerte úgy hogy a csúcstechnológiával még jobban részt vehessenek a kedvenc csapatuk [munkájában].

A bejelentés nem jön meglepetésként mivel Európa vezető futballklubjai közül több is bejelentett ilyen-olyan formájú együttműködést blokklánc technológiai cégekkel.

Kevesebb mint két héttel ezelőtt a francia topligás Paris Saint-Germain bejelentette, bevezeti a saját kriptopénzét a szurkolói ösztönzése és megjutalmazása érdekében. A PSG a projektet szintén a Sociossal együttműködésben fogja megvalósítani.

Meglehetősen grandiózus álmokat dédelget a Socios és igyekszik minél több csapatot, nem csak a foci, de a krikett, technikai sportok, e-sportok, baseball stb. területén az együttműködésre.

“Az a célunk, hogy a blokklánc technológia és kriptopénzek segítségével felépítsük a világ legnagyobb focis közösségét és piacát valamint bebizonyítsuk, a technológiát bizalommal használhatja a mainstream is,” közölte Alexandre Dreyfus a cég CEO-ja és alapítója.

🐋 vagy 🦓? Kérjük, támogasd a munkánk!

[su_row]
[su_column size=”1/2″] [su_list] Bitcoin[su_spoiler title=”1EmtPRcdK168WSN5czx15VuUxBBLhR8MZC” icon=”arrow”]
[su_qrcode data=”1EmtPRcdK168WSN5czx15VuUxBBLhR8MZC” margin=”5″ align=”center”][/su_qrcode]
[/su_spoiler][/su_list]

[su_list] Ether és ERC20 tokenek[su_spoiler title=”0x460d38c7a4222491157a42c9c44b0b38bb4092cc” icon=”arrow”]
[su_qrcode data=”0x460d38c7a4222491157a42c9c44b0b38bb4092cc” margin=”5″ align=”center”][/su_qrcode]
[/su_spoiler][/su_list]

[/su_column]
[/su_row]

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük