Kevesebb mint 221 felhasználó birtokolja az XRP forgalomban lévő kínálat 30%-át

Bill Morgan, ügyvéd és a digitális eszközök rajongója szerint több felhasználónak kell XRP-t vásárolnia. Morgan szerint a számok azt mutatják, hogy jelenleg a teljes forgalomban lévő XRP-készlet mintegy 30%-át mindössze 221 fiók birtokolja, ami kevesebb mint 221 különálló felhasználót jelenthet. Ezt Moon Lambo, XRP YouTuber által a Twitteren bemutatott XRP árviselkedési elemzésre reagálva jelentette ki.

XRP – bitcoin

Lambo elemezte az XRP ármozgását a bitcoinhoz képest, és elmondta, hogy azt csakis emberi viselkedés befolyásolja. Ez ellentmond azoknak, akik az XRP árfolyamának minden jelentős csökkenését a kriptoprojekt mögött álló alapvető tényezőkhöz kötik.

Lambo szerint az XRP hosszú távú perspektívája a bitcoinhoz képest hihetetlen korrelációt mutat. Lambo megjegyzi, hogy az XRP és a bitcoin viselkedése eltérő, és a rövid távú árösszehasonlítás lényegtelen.

Egy nemrégiben használt példával Lambo a Santiment adataiból kimutatta, hogy amikor az XRP árfolyama 4%-kal emelkedett, a bitcoin ára stagnált. Elmagyarázta továbbá, hogy néha a bitcoin nagyobbat esik, mint az XRP a piaci összeomlások során és fordítva, és hogy ez nem használható a két kriptó hosszú távú jövőjének megítélésére.

Lambo szempontjából az XRP árfolyamának néhány nappal ezelőtti esése az emberi viselkedés terméke. Semmi köze a kriptovalutát övező alapvető tényezőkhöz. Szerinte a zuhanás semmit sem jelzett az XRP hosszú távú életképességéről. Kifejtette továbbá, hogy ez nem arra utal, hogy valami baj lenne az XRP-vel, vagy hogy az XRP-nek soha többé nem lesznek olyan napjai, amikor felülmúlja a bitcoin árfolyamát.

Morgan és Lambo egyetértenek abban, hogy az XRP piaci mozgása sokkal összetettebb, mint elsőre tűnik. Számos piaci elemző és befektető túl sokat támaszkodik a felszíni statisztikákra anélkül, hogy mélyrehatóan vizsgálná a mögöttes okokat. Az XRP koncentrációja kevés kezben azonban aggályokat vet fel a piaci manipuláció lehetőségét illetően. Mindketten hangsúlyozzák, hogy az árfolyam nem tükrözi mindig a valós értéket vagy a projekt mögötti alapvető erősségeket. A kriptovaluta világában az átláthatóság és a tudatos döntéshozatal kulcsfontosságú a sikerhez.