Kriptovaluta monetizációs eszközzel kísérletezik a Glamour és Wired kiadója

  • 3
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

A Condé Nast médiaszolgáltató, ami többek között a Glamour, Wired és Ars Technica portálok üzemeltetője is, a Ripple által finanszírozott Coil webmonetizációs platformmal kísérletezik.

Ezt Eric Dadoun techszakértő publikálta Twitterén miután a Wiredett kérdezve jelentette, hogy a magazin portálján valós idejű kriptovaluta mikroutalásokat lehet lebonyolítani bitcoinban, a Ripple XRP tokenjében és más altokban.

Miután robbant a kriptoközösség berkeiben a hír, a közösség tagjai sorra konfirmálták, hogy nem csak a Wirednél vezették be a megoldást, hanem a legtöbb Egyesült Államokban publikált prémium Condé Nast oldalon:

The New Yorker, Vanity Fair, Teen Vogue, GQ, Allure, Condé Nast Traveler, Architectural Digest, Bon Appétit

banner

Az XRP Arcade oldal tovább nyomozva kiderítette, hogy a Coil a Vogue, Epicurious, Glamour, Self, Pitchfork, GQ Style és Them oldalakon is fut.

A Coil társalapítója Niels konfirmálta Twitterén, hogy a médiaóriás kísérletezni kezdett a platformjukkal, hozzátéve, hogy a teszt limitált és még nem elérhető vele ‘csak előfizetőknek’ tartalom.

A Coil lényege, hogy segítségével az internetes tartalomszolgáltatók nagyobb irányítást kapjanak a munkáik felett és az eszközön keresztül az Olvasók jutalmazhassák a tartalomkészítőket kriptovalutákban vagy fiatpénzben.

A Coil a napokban jött ki egy új WordPress bővítménnyel mialatt partnerségre lépett az Uphold kriptotárcával is. Coilba a Ripple 1 milliárd XRP tokennel, mintegy 4 millió dollárral szállt be még 2019-be.

Kapcsolódó: 26 milliárd forintot szán a Ripple az XRP ökoszisztéma kialakítására

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.