Lép a Ralph Lauren – a kriptó a miami életérzés része lett

A Ralph Lauren luxuscikk-vállalat elkezdi elfogadni a kriptofizetéseket a nemrég megnyitott miami üzletében. Többek között bitcoin, ether és MATIC segítségével lehet vásárolni majd. Ezen kívül NFT-ket is kínál majd.

Az amerikai divatóriás, a Ralph Lauren elkezdi a kriptovalutás fizetések elfogadását a nemrég Miamiban megnyitott üzletében – derül ki a cég közleményéből. A vásárlók ezentúl különböző kriptovalutákkal, köztük Bitcoin, Ethereum és MATIC segítségével is vásárolhatnak majd. A sajtóközlemény szerint ehhez a kereskedő együttműködik a BitPay fizetési szolgáltatóval.

A luxus életstílusú termékek létrehozása, marketingje és forgalmazása terén a Ralph Lauren Corporation az egyik piacvezető vállalat világszerte mondják magukról.

A kriptó a miami életstílus része?

A divatóriás a Poolsuite-tal is együttműködik, hogy elindítsa ezt a kiemelt üzletet.

A Ralph Lauren együttműködik a Poolsuite-tal a miami életstílusban mélyen gyökerező és az internetes szabadidő jövőjének megteremtését célzó web3 közösséggel, hogy többszintű partnerséget hozzon létre és új közönséget vonjon be.

A Poolsuite közösség minden jelenlegi tagja számára lehetővé teszik, hogy a közösen tervezett “Ralph Lauren x Poolsuite NFT”-n keresztül különleges eseményeken vegyenek részt.

A Starbucks nyomdokain jár a Ralph Lauren

Ahogy számos más vállalat is használ NFT-ket az ösztönző programjaiban – teszi hozzá a Beincrypto. A Starbucks például március 10-én mutatta be első, 2000 digitális “bélyegből” álló NFT-kollekcióját (korlátozott példányszámú, “nem felcserélhető” egyedi kriptoérméket).

Eközben a Ralph Lauren a 2023-as pénzügyi évének harmadik negyedévi eredményei erősek voltak, árbevétele egy százalékkal, 1,8 milliárd dollárra nőtt. Ebből 216 millió dolláros nettó nyereséget ért el. A vállalatnak 1,7 milliárd dollár készpénze és rövid távú befektetései is voltak a negyedév végén.

A kriptofizetések hódítanak a mainstreamben

Honlapja szerint a BitPay már több mint 250 vállalattal és üzlettel kötött partnerséget a kriptovaluta-fizetések alkalmazása érdekében. Ilyen például az AMC Theatres amerikai színházi vállalat, a Jomashop nevű előkelő áruház, a Newegg e-kereskedelmi kiskereskedő és a többi.

A Zebedee, egy szórakoztató és fizetési vállalkozás szintén nemrég mutatta be a Bitcoin Lightning hálózatot használó azonnali fizetési funkcióját.

A Burger King gyorsétteremlánc pedig Instpower úti elektromos töltő készülékeket (power bank-eket) kölcsönző kioszkokat vezetett be kriptovalutás fizetési lehetőséggel párizsi telephelyein. A globális gyorséttermi óriáscég két kriptovaluta-fizetési rendszerrel, az Alchemy Pay és a Binance Pay rendszerrel állt össze, hogy integrálja azokat a gépekhez.

A Tracxn elemzőcég januári adatai szerint világszerte 615 kriptovalutás fizetési szolgáltató van.

Címlapkép forrása: A cég honlapja