Manchesteri online hirdetési platform token előértékesítést tart

Bidooh, a valós idejű online hirdetési platform nyilvános token előértékesítést tart (pre-ICO) a DOOH tokenjére.

A cég célja, hogy forradalmasítsa a 34,8 milliárd dolláros személyre szabott hirdetési piacot. A cég az ihletet az amerikai Különvélemény című filmből merítette, melyben a holografikus reklámok személyekre voltak szabva miután egy szkenner leolvasta az előtte elhaladók retináját mialatt a hirdetők valós időben tudtak a reklámkampányaikon módosítani.

“A személyre szabott hirdetés egy több milliárd dolláros iparág amely hemzseg az innovációtól. A valós idejű hirdetésekkel, amelyeket a blokkláncon elemeznek és hitelesítenek, a Bidooh realitássá kívánja tenni a digitális hirdetőtáblákat.” – magyarázta Abdul Alim, a cég társalapítója.

“A DOOH token előértékesítés ösztönzőként szolgál számunkra, hogy mélyítsük a partner együttműködéseinket, hogy továbbfejlesszük a platformunkat és hogy minél gyorsabban piacra lépjünk. Üdvözlünk mindenkit, aki ossza a nézeteinket és izgatottan várjuk, hogy beszámolhassunk a piacnak erőfeszítéseinkről.”

Bidooh online hirdetési platform

A vállalkozások hirdetéseket hozhatnak létre a Bidooh alkalmazásán vagy honlapján és azt élőben ki is helyezhetik. Az így létrehozott reklámokat 60 másodpercen belül meg lehet jeleníteni a kiválasztott kivetítőkön, reklámtáblákon stb.

A DOOH token egy ERC20 hasznossági token az Ethereum blokkláncán és minden egyes DOOH token 10 másodperces hirdetési helyet jelent a Bidooh platformján.

Az ICO token értékesítés október 31-én kezdődik és egészen november 31-ig tart. Ha korábban elfogynak az értékesítésre kijelölt tokenek, akkor a tokenértékesítés korábban befejeződik.

A token értékesítés minimális alsó küszöbértéke 5 millió amerikai dollár, felső határa 25 millió amerikai dollár.

Az így gyűjtött forrás nagy része hirdetési felületek vásárlására megy el, ami legalább 5000 online hirdetőtábla telepítését jelenti. A fennmaradó összeg kerül szétosztásra a fejlesztés, működési költségek, az értékesítés és a marketing között.

A Bidooh online hirdetési platform tokenjei az OKEx kriptotőzsdén lesznek kereskedhetőek.

Bidooh online hirdetési platform
A Bidooh online értékesítési platform 15%-át a DOOH tokennek tartalékolja, 15% kerül az alapítókhoz és a csapathoz és a tokenek 70%-a értékesítésre kerül az ICO során

**Figyelem! Fenti írásunk egy sajtóközlemény. A Bitcoin Bázis nem vállal felelősséget a cikk tartalmáért, megbízhatóságáért, minőségért és a hirdetés természetéért. Olvasóinknak fokozottan ajánljuk az egyéni kutatást és a cikkben közölt állítások alapos ellenőrzését.***

Brave böngésző: gyors, reklámmentes internetezés

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.