A távközlési óriás blokkláncot fog használni a telefonbiztosításokhoz
Az SK Telecom dél-koreai vállalat a Samsunggal egyesítette erőit azért, hogy az ügyfelek telefonbiztosítással kapcsolatos kérelmeit blokkláncon továbbíthassa a biztosítótársaságoknak.
A jövőben tehát a távközlési óriási már nem fog a régimódi papírozással bajlódni. A sérült vagy ellopott mobiltelefonokra vonatkozó kárigényeket kizárólag a blokkláncon lehet majd benyújtani.
Az Itbiznews hírportál szerint korábban a felhasználóknak különböző szervizekbe kellett ellátogatniuk, ha a sérült mobilok javíttatását be akarták jelenteni a biztosítókhoz és kedvezményeket szerettek volna kérni. Ha valakinek sikerült a kárigényét benyújtania, minden információt emailban és faxon kellett továbbítani a biztosítótársaság felé. A jövőben a folyamat jóval egyszerűbb lesz.
Együttműködés a Samsunggal
Az SK Telecom új rendszerének hála a távközlési óriás ügyfelei kihagyhatják ezt az elavult folyamatot. A jövőben mindent gyorsan és biztonságosan elintézhetnek a felhasználók a blokkláncon. A vállalat bejelentése szerint az új megoldásnak köszönhetően csökken a papírmunka, és sokkal biztonságosabb lesz a kárigények kezelése. Korábban többször előfordult, hogy meghamisították a dokumentumokat, így megkárosították a céget és az ügyfeleket is. A cég az új rendszertől azt várja, hogy rengeteg időt és pénzt spórolhat meg. Nőhet a feldolgozás sebessége, az ügyfelek is elégedettek lehetnek, hiszen panaszaikra gyorsabban kapnak választ.
A társaság azt mondta, hogy a Samsung Galaxy széria lesz az első, amely kompatibilis lesz az új szolgáltatással. Kim Seong-soo, az SK Telecom értékesítési igazgatója kijelentette, hogy a blokklánc technológia bevezetése a jövőben különféle szolgáltatási területekre is kiterjed.
Május 26-án a Samsung bejelentette, hogy egy önálló biztonsági megoldást indít el, amely kriptovaluta tranzakciók kezelését teszi lehetővé okostelefonokon és táblagépeken.