2019-ben a Brave lett a legjobb adatvédelmi böngésző

A piacon elérhető összes adatvédelemre fókuszáló termék és alkalmazás közül a Brave böngészőt találták a legjobbnak. A Product Hunt Golden Kitty díjak nyertesei bebizonyították, hogy óriási a kereslet azokra a termékekre, csevegő alkalmazásokra és térképekre, amelyek az adatvédelmet első számú prioritásként kezelik.

Tarolt a Brave 2019-ben

A 2019-es év kulcsfontosságú volt a kriptoipar számára, de úgy néz ki, hogy a Brave számára is. A Brave az év szinte minden napján szerepelt a hírportálok oldalain, de nemcsak a közismert böngészőjével, hanem az Ethereum blokkláncon indított BAT (Basic Attention Token) nevű tokenjével és annak jutalmazási programjával is.

A társaság forradalmi böngészőjét 2019-es év a legjobb adatvédelemre összpontosító termékévé választották, amelyért Golden Kitty díjat kapott. A Product Hunt által létrehozott díjakat 23 termékkategória legnépszerűbb termékei kapták.

Ryan Hoover, a Product Hunt alapítója azt nyilatkozta a díjakkal kapcsolatban:

Golden Kitty díjainkkal az év legnagyszerűbb termékeit ünnepeljük.”

A Brave számára is kiemelkedő lehet a díj, mert azt a felhasználók szavazatai alapján ítélik oda, és amely egyértelműen a böngésző gyorsan növekvő felhasználói táborát és kiemelkedő népszerűségét jelzi.

A technológiai ipar legmeghatározóbb erői az adatvédelem és a blokklánc

Azt nem tudni, hogy a Brave mennyi új felhasználóval számolt, de az valószínűleg őket is kellemes meglepetésként érte, hogy 2019 decemberében már 10 millió aktív felhasználójuk volt.

A Product Hunt-tól kapott díj, pedig azt mutatja, hogy az átlagemberek körében egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az adatvédelemre törekedő alkalmazások. Az összes alkalmazás, amely most elismerésben részesült, nagy hangsúlyt fektet a felhasználó magánéletének és személyes adatainak védelmére. Az automatikus befektetési alkalmazásoktól, a táv együttműködési eszközökön át az intelligens otthoni készülékekig, mindenhol az adatvédelem került a figyelem középpontjába.

Emellett a mesterséges intelligencia (AI) és a gépi tanulás népszerűsége is emelkedett. A blokklánc tűnt azonban a legdominánsabban fejlődő technológiának. A blokklánc alapú üzenetküldő alkalmazások és térképek rendkívül népszerűek voltak a Product Hunt felhasználói körében. Úgy tűnik, hogy kiemelkedően fontosnak tartják az innovációt és a biztonságot. Ezen felhasználók számára pedig a Brave egy tökéletes platform. A cég kutatási és fejlesztési csapata nemrégiben bemutatta az adatvédelmet szolgáló elosztott VPN-t, amely potenciálisan még nagyobb biztonságot nyújthat a kliensek számára, mint a már meglévő Tor kiterjesztés.

A Brave reklámiparért tett erőfeszítéseit olyan nagy kiadványok is elismerték, mint a Washington Post, a The Guardian, az NDTV, az NPR és a Qz, amelyek mind csatlakoztak a platformhoz. A Brave 390 000 ellenőrzött partnerei között a világ legrangosabb weboldalai, köztük a Wikipedia, a WikiHow, a Vimeo, az Internet Archive, a DuckDuckGo, és persze kevésbé rangos ugyan, de a BitcoinBázis is szerepel.

Ha ki szeretnéd próbálni a Brave böngészőt, akkor itt tudod letölteni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük