A CoinIMP Javascript monero bányász az internetes hirdetések ellen

Az internetes hirdetések piaca már jó ideje ellaposodott. A 2000-es évek közepétől kezdve a Google és a Facebook birtokolja a nagyobb hányadát. Az IMP tokenek használatával kiválthatóak az internetes hirdetések és közben még monerót is keresel.

Maga a CoinIMP egy JavaScript bányászszolgáltatás, ami már első naptól kezdve küzdött a cryptojacking ellen. A JavaScript bányászat mind a honlapok fenntartóinak és felhasználóinak előnyös tud lenni: az előbbieknek új alternatívát biztosít a honlap működtetéséhez, míg a másodikat megkíméli a tolakodó reklámoktól és felugró ablakoktól. Ez viszont önmagában nem elég, hiszen nem lehet fullra kiiktatni a reklámokat az internetről. Nem csak azért, mert mindenképpen szükség lenne az ebből befolyó pénzekre, hanem azért, mert az új szolgáltatásoknak és termékeknek szüksége van arra, hogy valamilyen platformon eljuthassanak a felhasználókhoz.

A Google által felállított akadályok – legyen az bürokrácia vagy csak szimplán a nem felhasználóbarát reklámozási szabályok – nagyban megnehezítik a fejlesztők és előállítók dolgát. Több fejlesztőt ki is tiltottak a platformról a lehető legnevetségesebb okok miatt, így pedig nem juthatnak hozzá az értékes reklámhelyekhez. De a Facebook sem jár sokkal a Google előtt: csak gondoljunk a sokszor teljesen randomnak tűnő reklámpolitikákra és visszatérő botrányokra.

Arról meg már ne is beszéljünk, hogy mindkét platform előszeretettel tiltja be a kriptovállalkozások reklámjait.

A CoinIMP ITO forradalmasítani akarja az internetes hirdetéseket

Nagyobb flexibilitás, kevesebb megkötés

Az akadályok szükségessé tették, hogy egy olyan új platformot alternatíva kerüljön a piacra, amelyet mind a felhasználók, mind a honlap üzemeltetők tudnak és akarnak is használni. Az IMP projekt CPM (cost per mile) modellt használ a hirdetésekhez. Ez azt jelenti, hogy a honlapok gazdái minden 1000 megtekintés után kapnak fizetséget a reklámokért. Ezzel segítik az új fejlesztőket, hogy el ők tudják juttatni a terméküket a megfelelő közönséghez – ráadásul sokkal nagyobb flexibilitással és kevesebb megkötéssel. Egyben a honlapüzemeltetőket támogatják, ugyanis úgy juthatnak hozzá a bevételükhöz, hogy közben nem kell tolakodó reklámokat és felugró ablakokat bámulni.

A CoinIMP 200 000 dolláros soft cap-et célzott meg, míg a hard cap kb. 2 millió dollár lenne. A nem eladott tokenek megsemmisítésre kerülnének. További információért keressétek fel a CoinIMP.com weboldalt.


*Figyelem! Fenti írásunk egy sajtóközlemény. A Bitcoin Bázis fokozott óvatosságra inti minden Olvasóját a kriptovaluta, token és ICO befektetések kapcsán. Egyéni kutatás és az állítások alapos ellenőrzése fokozottan javasolt.***

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.