A Visa web3 új hűségplatformjával a márkák testreszabott kriptotárcákat hozhatnak létre

A Visa web3 hűségmegoldása emellett AR kincsvadászatot, digitális gyűjteményeket és további izgalmas funkciókat kínál.

A Visa egy új web3 hűségmegoldást mutatott be, amely a modern fogyasztók változó digitális igényeihez alkalmazkodik, és érdekes fogyasztói élményeket tartogat, például játékos jutalmakat, kiterjesztett valóságbeli kincsvadászatokat és a hűségpontok felhasználásának új módjait.

A szolgáltatás promóciós videója szerint „a hagyományos hűségprogramok pusztán a költés és a jutalmazás váltakozásáról szólnak, a fogyasztók azonban többet várnak hűségükért cserébe. A web3 hűség tovább bővíti a márkák lehetőségeit, akik így mindenért jutalmazhatják az ügyfeleiket…”

Kathleen Pierce-Gilmore, a Visa vezető alelnöke a fogyasztói márkainterakciók változó összképére helyezte a hangsúlyt. Kiemelte, hogy az új digitális hűségmegoldással a márkák jutalmazhatják a tranzakciókat és az aktív ügyfélkapcsolatokat is, elősegítve ezzel a zökkenőmentes digitális és valóságos élményeket:

„A fogyasztók új módot keresnek a márkákkal való együttműködésre, a hagyományos hűségprogramok pedig nem fejlődtek az elmúlt évtizedben. Képzeljük el, hogy egyedi digitális gyűjteményhez juthatunk, akár az sporteseményekre szóló jegyek vásárlásával vagy a  kiterjesztett valóságbeli kincsvadászatban való részvétellel.”

A Visa kutatása szerint a fogyasztók a hagyományos pontalapú rendszereken túlmutató jutalmakat keresik. Globális szinten több mint 77%-uk a valóságos élményeket keresi, 60%-uk pedig a saját preferenciáikhoz igazított élményeket preferálja.

A Visa új fejlesztése áthidaló megoldás lehet a web2 és web3 innovációi között, testreszabható vállalati platformot kínálva a márkák számára az új élmények létrehozásához. Az ügyfelek egy digitális tárca segítségével alkalmazhatják a jutalmakat különböző szektorokban, az utazást és a sportot is beleértve.

A Visa Web3 hűségplatformjának funkciói

A platform kifejezetten azoknak a márkáknak szól, akik hűségprogramjuk fejlesztését tervezik, amelynek szerves részét képezik a digitális gyűjtemények. Az ügyfelek digitális eszközökre tehetnek szert, amelyeket beválthatnak és gyűjthetnek.

A platform használata egyszerű, így a márknáknak nincs szükségük web3 fejlesztőkre a digitális tokenek, gyűjtemények és kampányok létrehozásához és kezeléséhez. A testreszabott tárcák létrehozásához mindössze egy kétkattintásos regisztrációs folyamaton kell végigmenni, ami jelentősen leegyszerűsíti a márkák dolgát, így a közeljövőben a márkaaffiliált web3 tárcák gombamód elszaporodhatnak majd a piacon. A platform tartalmaz továbbá egy valós idejű eseménykiváltókkal és elsődleges adatkezelési képességekkel rendelkező integrált ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszert is, amelyek az eredményes ügyfélkapcsolat szempontjából nélkülözhetetlenek.

A megoldás emellett számos más, az ügyfélkapcsolatok fejlesztését célzó funkcióal rendelkezik. Ezek közé tartoznak a digitális eseményekre szóló jegyek vagy nyereményjátékok, a tokenalapú digitális hozzáférés a kedvezmények feloldásához, illetve a földrajzi helyhez kötött kincsvadászatokhoz, és digitális kuponokhoz felhasználható hűségérmék is. Ezek a funkciók a hűségprogramok sokoldalúságát hivatottak növelni, amelyet a márkák testreszabhatnak céljaik és specifikus célközönségük alapján.

Tyler Moebius, a Visa web3 partneréül szegődött SmartMedia Technologies vezérigazgatója kihangsúlyozza, hogy „ez a közös munka nem csak a vásárlói jutalmak tökéletesítéséről szól, hanem a márkák és fogyasztók közötti értékcsere fogalmának újraértelmezéséről egy mobilfizetéseken alapuló világban.”

A SmartMedia Technologies a SmartNFT-t, egy blokklánc-agnosztikus protokollt használ, amit a cég által felvásárolt BLOCKv fejlesztett ki. A protokoll lehetővé teszi az intelligens NFT-k dinamikus létrehozását több vezető blokkláncon – az SMT tehát nem egyetlen blokkláncra támaszkodik, hanem több blokkláncon is működhet, biztosítva ezzel a projekthez szükséges rugalmasságot és a széles kompatibilitást.