Adatszivárgás történt a BlockFi hitelező platformnál

Kedd reggel értesítette a BlockFi az ügyfeleit, hogy adatszivárgás történt, írja a The Block.

A szivárgás május 14-én történt és a kriptohitelező cég ügyfélbázisának felét érinti, mondta a CEO Zac Prince. A szivárgás mintegy egy órán keresztül tartott és az ügyfelek letétjeit nem érintette.

De nem így az ügyfelek e-mail címeit, lakcímét, és számlaaktivitását, ami illetéktelen kezekbe került. A TB-számuk, amit szintén kér személyazonosításkor a BlockFi, jogosítvány és személyi igazolvány/útlevél fényképe, adatai nem.

A kiküldött e-mailben biztosították az ügyfeleket, hogy a hackerek a megszerzett adatok birtokában nem képesek belépni ügyfélfiókokba, jelszavak és más nem publikus információk nem kerültek ki.

A beszámoló szerint gyorsan reagált az incidensre:

“Rendszeresen felülvizsgáljuk és fejlesztjük rendszereinket és biztonsági eljárásainkat és e tevékenység eredményeként számos területen fel fogjuk gyorsítani erőfeszítéseinket” – áll a bejegyzésükben. “Rendszereink folyamatos fejlesztése mellett aktívan kutatunk annak lehetőségeit is, hogy tágabb értelemben hozzájáruljunk a kriptovaluta iparág kiberbiztonsági erőfeszítéseihez.”

Késő bánat BlockFi, nagyobb hangsúlyt kellett volna fektetni a biztonságra. A több millió ügyféllel rendelkező hitelezési platform számára óriási bizalomvesztéssel ér fel az ügyfelek részéről az incidens.

Kapcsolódó:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük