Nem áll le a Mastercard, új kriptoegyüttműködések jönnek

A MoonPay bejelentette, hogy partnerségre lép a Mastercarddal egy Web3-alapú, tapasztalati marketingprojekt kapcsán.

A fizetési óriás már régóta kutatja, hogy használhatná fel a kriptovalutákat saját üzleti modelljében. A MoonPay kriptofizetési szolgáltatóval kötött megállapodása egy újabb lépést jelent ebbe az irányba.

A MoonPay hivatalosan október 25-én jelentette be, hogy partnerségre lép a globális fizetésfeldolgozóval. Egy olyan Web3-eszközt kutatnak, amellyel céljuk a tapasztalati marketing további fejlesztése, illetve hogy új utakat nyissanak meg a Mastercard ügyfelei felé.

Kapcsolódó cikkünk: Tovább bővíti kriptoeszköztárát a Mastercard

A cég X-en megjelent jelentése szerint Keith Grossman, a MoonPay vállalati elnöke és Raja Rajamannar, a Mastercard marketing- és kommunikációs vezetője a Las Vegas-i Money20/20-on jelentették be együttműködésüket.

„A Mastercard a MoonPay teljes Web3-protfólióját kihasználja majd, a hitelesítéstől kezdve a mintelésen át az ETHPassig, valamint szorosan együttműködik ügynökségünkkel, az Otherlife-fal a stratégiai, kreatív és frontend fejlesztési munkák és tapasztalati kezdeményezések terén” – írta Grossman egy LinkedIn-bejegyzésben.

A Web3-ban merülne el a Mastercard

A Web3 felhasználói tapasztalatokon túl a MoonPay azon is dolgozni fog, hogy integrálja a fizetésfeldolgozó termékeit és megoldásait, növelve ezáltal a Web3-ipar megfelelését és megbízhatóságát. A MoonPay konkrétan a vállalat olyan eszközeit tervezi használni, mint a „Click to Pay”, a Mastercard Send, valamint a Mastercard Crypto Credentials.

„Hálásak vagyunk ezért az együttműködésért, és izgatottan várjuk a folytatást. Gratulálok a teljes csapatnak” – reagálta Adam Polansky, a Mastercard Web3-marketingese Grossman bejegyzésére.

„Izgatottan várjuk ezt a partnerséget és az elkövetkező időt” – írta Elizabeth Taylor, a vállalat együttműködésekért felelős vezetője.

A Mastercard a cikk írásáig hivatalosan még nem jelentette be a hírt. A cég eddig a sajtó megkeresésére sem reagált.

A Mastercard az utóbbi időben aktívan kutatta a blokklánc- és kriptoágazatot. Ennek keretén belül számtalan ágazati terméket adott hozzá platformjához az elmúlt években. 2022-ben a fizetési óriás elindította új programját, amely lehetővé tette a bankok számára, hogy kriptokereskedési lehetőséget kínáljanak ügyfeleik számára. Ez a Paxos-szal való együttműködésük révén volt lehetséges. A fizetésfeldolgozó a Coinbase-zel és a MoonPay-jel is együttműködött már korábban a Web3-fizetések és az NFT-k terén.