Szurkolói tokennel jelentkezik az olasz AC Milan fociklub

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Az AC Milan-nak, a népszerű olasz futballklubnak is saját tokenje lesz. $ACM néven kerül kibocsátásra a Chiliz-zel kötött partnerségnek köszönhetően.

A tokent a következő hetekben a Socios.com platformján dobják piacra. Ezzel a partnerséggel az AC Milan hivatalosan is belép a kriptopénzek világába, és elindul a digitális innováció felé vezető úton. Célja nem más, mint növelni jelenlétét a digitális világban egyre interaktívabb eszközök használatával. A milánói focicsapat 450 millió rajongóval büszkélkedhet világszerte, akik mindent megtennének azért, hogy kapcsolatba kerülhessenek a kedvenceikkel. Az üres stadionok idején tehát ez az egyetlen módja annak, hogy a szurkolók közelebb érezhessék magukat a csapatukhoz.

Azok a rajongók, akik $ACM-t vásárolnak számos előnyre tehetnek szert. Részt vehetnek a vállalati döntésekben, illetve különféle egyedi jutalmakat, ajándéktárgyakat és a COVID-járvány végével VIP belépőket is szerezhetnek.

Casper Stylsvig, az AC Milan bevételi igazgatója elmondta:

Örülünk annak, hogy együttműködhetünk a Socios.com-mal, és globális partnerként üdvözölhetjük őket a családunkban. Ez a partnerség lehetővé teszi számunkra azt, hogy 450 millió rajongónknak szerte a világon egy másik izgalmas módját biztosítsuk az AC Milan-nal való kapcsolattartásnak, ami különösen fontos a Covid-19 járvány okozta jelenlegi helyzetben. Innovatív klub vagyunk, mely kiemelten foglalkozik a modernációval, és ez a partnerség abban segít minket, hogy egy újabb fontos lépést tegyünk ebbe az irányba.”

Alexandre Dreyfus, a Chiliz és a Socios.com vezérigazgatója és alapítója megjegyezte:

„Örömmel üdvözlöm az AC Milan-t és 450 millió rajongóját a Socios.com-on. A piros-feketék rajongói még közelebb érezhetik magukat kedvenc csapatukhoz. VIP jutalmakhoz, exkluzív ajánlatokhoz juthatnak és különböző fórumokhoz csatlakozhatnak. Az AC Milan-nal kötött partnerség nagyszerű kezdése az új évnek, amelyben minden eddiginél keményebben fogunk dolgozni a rajongói tokeneken, melyek a sportágazat komoly bevételi forrásai.” 

Nem az AC Milan az első olasz csapat, mely saját tokennel rendelkezik. A Juventus már egy jó ideje használja a JUV tokent, mellyel a rajongókat már csak egy hajszál választja el Ronaldo-tól, Morata-tól vagy Dybala-tól.


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.