Új szolgáltatásokkal érkezik a Revolut, itt a Revolut Plus

A brit fintech vállalat tegnap bemutatta legújabb szolgáltatását, amely a Revolut Plus-ra hallgat. A cég információi szerint a havi díja 2,99 euró, és 13 millió felhasználó számára biztosít nagyobb védelmet lopás vagy más pénzvesztés esetén 1000 eurós összeghatárig.

Azok az ügyfelek, akik a Revolut Plus-ra fizetnek elő a vállalat ígéretei szerint kiemelt ügyfélszolgálatot kapnak, mellé pedig Junior számlát is kínál a cég, amelynek köszönhetően a szülők a gyermekeket is megtaníthatják a helyes pénzkezelésre. Az új szolgáltatás 2020. december 22-én indult. Nik Storonsky, a Revolut vezérigazgatója és alapítója azt mondta az új előfizetéssel kapcsolatban:

„Izgatottan várjuk, hogy Európa-szerte elindítsuk ügyfeleink részére a legújabb csomagjainkat. Nagyszerű ár-érték arányú szolgáltatásokat kínálunk, miközben védelmet is biztosítunk. Segíteni szeretnénk az ügyfeleinket abban, hogy biztonságosan vásárolhassanak. A Revolut megvédi őket a lopástól és a visszaélésektől is.”

Felix Jamestin, a Revolut prémium termékeinek vezetője úgy fogalmazott:

„A Plus csomaggal ügyfeleink nemcsak egy új, megfizethető előfizetést kapnak kiemelt védelemmel, hanem olyan nagyszerű funkciókat is, amelyeket imádni fognak. Jó látni, hogy mennyire népszerűek a szolgáltatásaink, ezért úgy gondoljuk, hogy a Plus egy vonzó és népszerű megoldás lesz.”

Sokan panaszkodnak, mégis népszerű

Mint arról már mi is írtunk, a Revolut-tal nem mindig egyszerű az élet. Rengeteg ügyfél panaszkodik, hogy nem tud hozzáférni saját számlájához. Vannak akik még a fiókjukba sem tudnak belépni, mások a pénzüket nem tudják átutalni. A fintech cég ügyfélszolgálata sokszor elérhetetlen, vagy éppen nem tud a problémára megfelelő válasszal szolgálni. Volt, akinek blokkolta a számláját, így több millió forinthoz nem tudott a felhasználó hozzáférni. Idén év elején a Magyar Nemzet Bank is lehúzta a vállalatot. Közleményében azt írta a jegybank, hogy “ügyféljelzések és sajtóhírek szerint egyes fintech cégeknél előfordul, hogy bizonytalan időre indoklás nélkül zárolják az ügyfél (akár nagyobb összeget is tartalmazó) számláját. A panaszok arra is vonatkoznak, hogy elégtelen tájékoztatás miatt nem értesültek pl. arról, hogy az adott szolgáltatónál ‘felárasak’ a hétvégi tranzakciók, hirtelen megdrágulnak a kártyatranzakciós díjak, és hogy az ügyfélpanaszokra lassan vagy egyáltalán nem válaszolnak ezek a fintech cégek.” 

Majd hozzátette, hogy a Magyar Nemzeti Bank nem tud segíteni a póruljárt ügyfeleken, mivel a cégnek nincs hivatalos magyarországi képviseletük. A kellemetlenségek ellenére mégis egyre népszerűbb a Revolut kis hazánkban is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük