A litecoinos Charlie Lee szerint a Ripple ‘hamisítja, amíg el nem éri’ stratégiát követi

Az XRP árfolyama 11.23%-ot esett az elmúlt 48 órában, amivel elérte az idei legalacsonyabb árat: $0.2389.

Elindulnál, de nem tudod hogyan állj neki? Diverzifikálnál, új kocsira gyűjtesz vagy csak a lakáshitelt kell ledolgoznod? A kriptodevizák 10 év alatt a világ legforróbb befektetési eszközeivé váltak. A CoinCash magyar kriptodeviza váltó segít elindulni.

10.27 milliárd USA dollár piaci kapitalizációval a Ripple a harmadik legnagyobb jegyzés a CoinMarketCap listán napi 2.32 milliárd dollár kereskedési volumennel. A kriptovilág több prominens személyisége is jelezte az elmúlt időszakban, hogy a Ripple hiperinflációs tüneteket mutat.

Charlie Shrem ‘Untold Stories podcastjének előző részében a Litecoin alapító Charlie Lee beszélt a témáról. Lee kiemelte, hogy arról pletykálnak a kriptokörökben, hogy a Ripple 100 millió coint generált magának, és azt állítják, hogy ezt mások bocsátották ki, nem pedig ők. Shrem azonban azt is elárulta, hogy több millió dollár értékben kínáltak neki XRP-t, ha beleegyezett volna abba, hogy a Ripplét belistázza a BitInstanton. Shrem elmondása szerint levélben azt válaszolta nekik, hogy „Én úgy gondolom, hogy a Ripplének nincs létjogosultsága. Engem nem tudtok megvesztegetni. Viszlát.”

Sok a bizonytalanság a Ripple körül

Ezenkívül Lee hozzátette, hogy a Ripple azzal a misszióval akarta megváltoztatni a történelmet, hogy azt hirdették, nem ők generálták a coinokat. A vállalat azzal érvel, hogy a coinokat Jed McCaleb egyedül készítette, és oda adományozta azokat a Ripplének. (Nemrégen pont 100 millió XRP került átutalásra a vállalat CTO-jának, Jed McCalebnek). A sztoritól függetlenül, az biztos, hogy egyszer csak 100 milliárd XRP került elő a semmiből, amit emberek megvesztegetésére vagy adományozásra használtak fel, zárta a gondolatait Lee.

A podcastben Lee beszélt még a Ripple biztos pozíciójáról a CoinMarketCap listáján. Úgy gondolja, hogy a Ripple a ‘hamisítja, amíg el nem éri’ stratégiát követi, azaz partnerségeket kötnek, és azt állítják, hogy használják az XRP-t. Ez a marketing stratégia segíti az XRP árfolyam növekedését, és a Ripple minden hónapban újabb XRP-t értékesít, amellyel próbálja fenntartani a vállalat működését.

A sztori hallatára megindult a Twitteren a téma boncolgotása, és sokan a Ripple védelmére keltek.

Nem titok, hogyan készült az XRP. Az Opencoin előbányászta azt, és odaajándékozta a Ripple Labnek. Ezt te valóban nem tudtad, vagy a cikkeddel csak drámát akartál kreálni? Azt próbálod állítani, hogy az XRP hiperinflálódik?”
@HamEggsnSam

„Publikus forrásként is megtalálható, hogy a Chris, Jed és Arthur alapították a főkönyvet és az eszközt (amit akkor Ripplenek hívtak), mielőtt még a cég létezett volna. Ők beleegyeztek abba, hogy az XRP-t a vállalatnak adományozzák. 5 perc Google keresés után meg is lehet találni az alapító dokumentumot.”
@JoelKatz

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.