Az FTX kriptotőzsde bitcoint ajándékoz a Super Bowl sporteseményen

Az FTX kriptotőzsde az utóbbi időben óriási növekedést élt meg, a nagy öröm közepette pedig már egy Super Bowl reklámkampány keretében osztogat ingyen bitcoint lelkes követőinek.

A kriptotőzsde feje, Sam Bankman-Fried jelentette be az ajándékozás hírét, mely egyébként egyúttal a vállalat jelentősebb márkamegjelenés elérése érdekében tett törekvéseinek a része. Azt meg kell jegyeznünk, hogy az FTX lépése valóban gyümölcsöző eredményeket hozhat – különös tekintettel arra, hogy a Super Bowl a legnézettebb sportesemény az Egyesült Államokban.

Sam Bankman-Fied egyébként az agresszív, de egyben kreatív marketing taktikák szakértője, aminek köszönhetően természetesen a bitcoineső sem egy tipikus ajándékozás – nyereményünk sokkal inkább a szerencsén, no meg persze az időzítésen múlik. Senki sem tudja ugyanis, hogy a tőzsde mennyi bitcoint ajándékoz majd el, mindez ugyanis attól függ, hogy a reklámkampányuk mikor jelenik majd meg a sporteseményt nézők tévéképernyőjén:

A Big Game debütál, a reklámunk futási időpontjáért bitcoint ajándékozunk… Ha például 9:02-kor jelenik meg a tévén, akkor 9,02 bitcoint adunk” – áll a vállalat honlapján.

Összesen négy szerencsés amerikai lakost választanak majd ki azok közül, akik követik az FTX-profilját és retweetelik az eseményről szóló Twitter-bejegyzését.

A sportmarketing lett az FTX kriptotőzsde melegágya

Az FTX rohamos ütemű növekedésének receptje: a termékdiverzifikáció, a jó technológia, meg persze egy csipetnyi sportmarketing. Az FTX volt egyébként az első kriptotőzsde, amely akár rekordmagas, 6,5 millió dollárt is hajnaldó volt fizetni a Super Bowl-on való szereplésért. Nemsokkal ezután a Crypto.com is beszállt a buliba, és erősítve jelenlétét az amerikai piacon, egy újabb reklámfelületet vásárolt.

Az NFL mellett az FTX tőzsdének az NBA amerikai profi kosárlabdaligán is sikerült masszív jelenlétre szert tennie, majd a Miami Heat kosárlabdacsapat stadionját is átnevezte FTX Arena-ra. Ezután az MLB amerikai profi baseball-ligával kötött globális szerződést, ami megpecsételte sorsát: kihasználva  jelenlétét a sportüzletágban, ötvözve a kreativitást és a technológiát, egyenesen a mainstreammé válás útjára lépett.