Bitcoin hirdetések árasztották el a londoni metrómegállókat

  • 28
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

“Ha Bitcoint látsz a föld alatt, akkor itt az ideje vásárolni” – áll a rengeteg plakát egyikén, mellyel London metróhálózata van kitapétázva. Két kriptotőzsde döntött úgy, hogy hétfőn elindítja hirdetési kampányát a Transport for London-nal (TFL) közösen.

A Coinfloor, az Egyesült Királyság leghosszabb ideje működő tőzsdéje digitális óriásplakátok és poszterek sokaságát helyezte el London fő metróállomásain. Eközben a Luno, a Digital Currency Group által nemrégiben megszerzett kriptotőzsde, londoni metróhirdetéseit megspékeli még 650 londoni buszos plakáttal és egy csomó nagy útszéli hirdetőtáblával is.

A COVID-19 csökkentette a hirdetési helyek árait

Míg a Bitcoin ára a mindenkori legmagasabb érték, azaz 20 000 dollár közelében van pár hetek óta, a koronavírus-járvány nagymértékben csökkentette a reklámkampányok költségeit az Egyesült Királyságban.

“A prémium hirdetési helyek árai nagyon versenyképesek” – nyilatkozta Obi Nwosu, a Coinfloor alapítója és vezérigazgatója.

És mivel Londonban a COVID-19 korlátozások alacsonyabb szinten jelennek meg (bár hamarosan ez megváltozhat) és a karácsony itt van a sarkon, a vonatok rendkívül forgalmasak – jelentette ki Nwosu.

“A fő állomásokon továbbra is nagy a forgalom, mely a kijárási korlátozások végének és a karácsony közeledtének köszönhető” – nyilatkozta. “Emellett a Bitcoin már akár egy mainstream  befektetésnek is tekinthető a mindennapi ember számára. Így van értelme a szélesebb körű reklámozásnak.”

James Lanigan, a Luno bevételi igazgatója egyetért abban, hogy a téli ünnep és a koronavírus kombinációja kedvező volt a bullish kriptoreklámok számára.

“Ebben az évszakban a London környéki reklámhelyek általában szinte megfizethetetlenek” – állítja Lanigan. „De a járvány mindenkit hátrányosan érintett, és így valójában a TFL-nél és a globális hálózaton is rengeteg hely van. Tehát vannak nagyszerű lehetőségek.”

A Luno globális kampányba kezdett

A Luno londoni hirdetései egy globális kampány része. Magában foglalja a nemzeti tévét és rádiót Dél-Afrikában, a közlekedési hálózatot a nigeriai Lagoson, nyomtatott sajtót és rádiót Malajziában, valamint a közlekedést és a rádió az ausztráliai Sydney-ben és Melbourne-ben.

Lanigant nagyon örült annak a ténynek, hogy a Coinfloor a Lunóval egy időben indította el a londoni metró kampányát.

“Ha egyszerre több kriptocéget tudnánk hirdetni, az fantasztikus lenne” – jelentette ki. “A Luno hirdet, a Coinfloor is hirdet. Ha még kettő vagy három cég így tenne, akkor ez az egész kripto iparágat fellendítené.”


  • 28
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

premik

Közel 10 éves IT tapasztalattal rendelkezek nagyvállalati fizetési rendszerek és fizetési megoldások fejlesztésében. A kriptók által képviselt érték mellett érdekel a mögöttes technológia is, és nagyon kíváncsi vagyok, hogyan épül egymásra a mainstream és a kriptovaluták világa.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.