A Brave böngészőnek havi 8 millió aktív felhasználója van

A magánélet védelmére épülő böngésző, a Brave minden idők legjobb hónapját hozta, ugyanis aktív felhasználóinak a száma túllépte a 8 milliót, és a közölt statisztikai adatok szerint a kriptovaluta-ösztönző hirdetési modell is nagyon bevált nekik, jobbnál jobb eredményeket érnek el.

Elindulnál, de nem tudod hogyan állj neki? Diverzifikálnál, új kocsira gyűjtesz vagy csak a lakáshitelt kell ledolgoznod? A kriptodevizák 10 év alatt a világ legforróbb befektetési eszközeivé váltak. A CoinCash magyar kriptodeviza váltó segít elindulni.

A Brave Software szerdán jelentette meg egy blogposztban azt a közleményt, amelyben kitérnek arra is, hogy a nyílt forráskódú böngésző 14%-os átkattintási arányt ért el, ami hétszer nagyobb interakciót mutat mint az iparági átlag. A kaliforniai székhelyű vállalat kiemelte azt is, hogy több mint 400 hirdetési kampányt vezényelt le különböző brandeknek.

Fokozatos növekedés

Úgy tűnik, hogy a tartalomgyártók bíznak a Brave validált publikációs sémájában, amely megengedi a fogyasztóknak, hogy Basic Attention Tokenben, azaz BAT-ban ‘borravalót’ adjanak a tartalomgyártóknak. A Brave analitikai adatai azt mutatják, hogy ezidáig 293.699 validált publikációt sikerült elérniük, és a platform január óta fokozatosan képes új tartalomgyártókat bevonzani.

A YouTube publikációk száma január óta 1000%-os növekedést könyvelt el, és a Twitter tartalom gyártók, akik csak július óta jelentek meg a böngészőben, 1590%-os növekedést tudtak elérni öt hónap alatt.

Brave egy Transparency nevű kezdeményezést indít

A Brave agresszív felhasználó centrikus modelljének a részeként elindított egy weboldalt, amely valós időben mutatja a hirdetési kampányokat, a tartalomgyártókat és a BAT-ban fizetett vásárlásokat.

A Brave emellett elindította a BAT visszavásárlási programját is, amelynek lényege, hogy a tartalom fogyasztói között szétossza a jutalmakat. A fogyasztók a hirdetési bevételek 70%-át jutalmak formájában visszakaphatják a böngészőből indított fogyasztásuk alapján.

A brandek és márkák BAT-ban vagy USD-ben fizethetnek a hirdetésekért. A felhalmozott dollárt a cég arra használja fel, hogy a nyílt piacon visszavásárolja a BAT-ot.

A cég által indított visszavásárlási program eddig jelentéktelennek tűnik, ugyanis a három hónap alatt 4 tranzakcióban összesen 288.167 BAT-ot vásároltak vissza 63.303 dollár értékben.

Ha azonban a Brave folytatja a menetelését, és egyre több felhasználót és hirdetőt tud bevonzani, illetve fenntartja a visszavásárlási programot, akkor az jelentős volatilitást generálhat a BAT token piacán, ami spekulációs lehetőségeket kínál a BAT tulajdonosoknak.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.