Komoly mérföldkőhöz ért a Crypto.com kriptotőzsde

A Crypto.com, a világ egyik vezető kriptotőzsdéje nemrég jelentette be, hogy globális ügyfélbázisa 100 millió felhasználóra nőtt.

Mindez jelentős előrelépés a 2016-ban alapított vállalat történetében, figyelembe véve, hogy egy olyan ágazatban töltenek be vezető pozíciót, amely folyamatosan ki van téve a szabályozói megfelelés, a biztonság és a magánélet-védelem veszélyeinek.

Az eredmény kapcsán egy marketingfilmmel is készült a cég, amely az „ELKERÜLHETETLEN” címet viseli. A Crypto.com felhasználóinak száma azt követően indult fokozatos növekedésnek, hogy a 2022-es májusi Formula–1 nagydíjon fő szponzorként tűntek fel. Legalábbis ez derül ki a tőzsde által a Finbold.com-mal megosztott adatokból.

A Crypto.com vezérigazgatója, Kris Marszalek elmondta:

„A vonzó kampányoknak és ikonikus partnerségeknek köszönhetően a Crypto.com brandje fogalommá vált.”

Hozzátette:

„Mégis arra a tényre vagyok a legbüszkébb, hogy elértük a 100 millió felhasználós mérföldkövet, miközben a leginkább szabályozott platformot sikerült létrehozni az ágazatban, élen járva a licencekben és a regisztrációkban. Ehhez a mérföldkőhöz nem vezetett könnyű út. Egy csapatmunka volt, mi pedig folytatjuk az építkezést a következő 100 millió felhasználóig.”

Szponzorból világmárka

A tőzsde 2022 novemberében érte el a 70 milliomodik felhasználóját, azóta pedig a világ egyik legismertebb kriptomárkájának számít. Ez főként annak köszönhető, hogy hírességekkel, különböző helyszínekkel és eseményekkel köt együttműködéseket. Komoly sajtóvisszhangot kapott, amikor korábban 700 millió dollárért megvásárolták annak a stadionnak a nevét, amelyben NBA- és NHL-rájátszás-meccseket is játszanak.

Legújabb kampánya – amely április 26-án debütált a közösségi médiában – Eminem reklámozza a kriptotőzsdét. A reklám a Los Angeles Lakers NBA-rájátszás meccse során a televíziós közvetítés szünetében is feltűnt. A mérkőzésre április 27-én került sor a Crypto.com Arenában.