Nyilvánossá vált a Brave böngésző reklámmegtekintéseket jutalmazó programja

A felhasználóknak lehetőségük nyílt arra, hogy hirdetések megtekintésével BAT formájában hozzájussanak az ezzel járó bevétel 70 százalékához.

A Brave március 8-án jelentette be, hogy a második fázisba lépett privát hirdetési platformja. Most az általános felhasználók számára is elérhetővé tették a Brave Ads funkciót. A Brave Rewards havi periódusának végén a platform használói megkaphatják a hirdetések megtekintéséből származó BAT-ot.

A böngésző tehát folytatja útját afelé, hogy egy gyors és privát webböngészési élményt nyújtson, amelyben nem kis érdeme van a hirdetések világában bemutatott innovációjuknak. Az első fázis (tesztfázis) végére több mint 450 hirdetés és 53 kampány került megjelentetésre a Brave Ads szerverein keresztül.

A vállalat ezen felül számos jelentős együttműködést hozott létre a szolgáltatás érdekében. Ezek között olyan cégek is vannak, mint a BuySellAds, a TAP Network, az AirSwap, a Fluidity vagy az Uphold.

Izgatottak vagyunk a nyilvános fázis előrelépésével kapcsolatban, és arra buzdítunk mindenkit, hogy segítsen nekünk egy olyan jobb internethez vezető út tesztelésében és fejlesztésében, amelyben az emberek egyszerre böngészhetnek, kereshetnek pénzt és támogathatják a tartalomkészítést, miközben megőrzik a magánéletüket

– írta a vállalat egy március 8-án megjelent sajtónyilatkozatban.

Nem lesz könnyű dolguk

A StatCounter 2018 novemberi adatai alapján a különböző platformokon (asztali, mobil és tablet) történő böngészőhasználat 62%-át a Google Chrome, 15%-át a Safari, 5%-át pedig a Firefox teszi ki.

A számadatokat elnézve elég kevés tér jut a Brave-nek, hogy felvegye a versenyt, mégis rendkívül nyomós okokkal szolgál a váltáshoz. Ilyenek például az innovatív funkciók vagy a fokozott felhasználói élmény. Eddig úgy néz ki, mindkét jellemző felé komoly lépéseket tesznek a fejlesztők.

A Basic Attention Token jelenleg a 24. helyen áll a kriptopénzek piaci kapitalizáció szerinti listáján, az elmúlt 24 órában pedig 6,17%-kal növelte meg árfolyamát. Összpiaci értéke 257,163 millió dollár a CoinMarketCap adatai szerint.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük