Pénzért vett tweeteket a Zilliqa, a ZIL kriptovaluta aratott

A Zilliqa fizetett azon Twitter felhasználóknak, akik népszerűsítették új kampányát, a SocialPay-t. Úgy tűnik, hogy működött a Zilliqa módszere ugyanis egyre nagyobb az érdeklődés a ZIL kriptovaluta körül. Pillanatnyi siker vagy hosszú távon fenntartható népszerűség? Hamarosan kiderül.

A múlt héten a Zilliqa szingapúri székhellyel rendelkező blokklánc platform elindította SocialPay kampányát, amely keretében 500 000 ZIL-t (akkor még csak 3500 dollár volt) adott azon felhasználók számára, akik a szolgáltatást a Twitteren reklámozták.

A Zilliqa ötlete pedig úgy tűnik bevált. A 72 órás kísérleti kampány lezárása után, a LunarCRUSH közösségi média vizsgáló oldal Top 5 AltRank listájának tetején a ZIL coin végzett. Ez azt jelenti, hogy kiemelkedő közösségi aktivitás jellemezte a Zilliqa kampányát. Nőtt a kriptovaluta kereskedési volumene és több mint 25%-os áremelkedést produkált a bitcoinnal szemben. A Flipside Crypto adatelemző a ZIL-t a hét kriptovalutájának nevezte, mivel elképesztő felhasználói aktivitást tapasztalt a kriptovalutával kapcsolatban. Az oldal úgy fogalmazott, hogy “amikor mindenki be volt otthon zárva, a zsebpénz szerzés efféle egyszerű módja rendkívül népszerűnek bizonyult. Nemcsak ez, de a taktika is nagyon hatékony volt, amit a Zilliqa, valamint a Scilla nevű fejlesztők programozási nyelvének szélesebb körben való elterjedéséhez használtak.”

Pénzért vett népszerűség

A Zilliqa egy úgynevezett növekedési hacknek köszönhetően került a közösségi médián zajló beszélgetések középpontjába. Felajánlotta ugyanis, hogy fizet azoknak a felhasználóknak, akik a Twitteren a ZIL kriptovalutáról írnak. Ki ne ugrott volna azonnal az ajánlatra?! Közel 80 ezer tweet jelent meg a SocialPay nevű kampánnyal kapcsolatosan, amelyben több mint 35 millió Twitter felhasználó vett részt.

Egyeseket talán zavarna az, ha a kriptovalutája csak azért ilyen népszerű, mert fizet érte, a Zilliqa viszont ezzel mit sem törődött. Végülis elérte amit akart, a közösség ugyanis a ZIL-lel foglalkozott 3 napig. Igazából mindenki jól járt, hiszen a felhasználók némi plusz pénzhez jutottak, míg a Zilliqa népszerű lett. Most már csak az a kérdés, hogy ez a népszerűség pénzosztogatás nélkül meddig fenntartható.

Érdekességek:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük