Rongyrázás COVID-módra a Louis Vuitton-tól: műanyag arcmaszk 1000 dollárért

Ha másra nem is, de a COVID-válság arra jó volt, hogy komoly tesztek elé állítsa a luxusipari cégeket, amik vagy haladnak a korral, vagy hamarosan a turkálókban kötnek ki.

A luxustermékek egyik vezető márkája, a Louis Vuitton a COVID alatt is megtalálni látszik a piaci rést és egy 961 dollárba kerülő arcmaszkkal rukkolt elő.

A dizájner (inkább) arcpajzs a 2021-es Cruise kollekció része lesz és októbertől bizony már árusítják az Andrássy úton. A gyaníthatóan pár fillérből előállított műanyag maszk ‘legértékesebb’ része a Louis Vuitton monogram lesz a textil hevederen a pajzsra dombornyomott LV minta mellett.

A forradalmi termékükről kiadott közleményükből is árad a zsenialitás: “figyelemfelkeltő fejdísz, stílusos és véd.”

Más luxusmárkák, mint például a Fendi, a Palm Angels, a Marine Serre és a Cristian Siriano szintén maszkok és arcvédő tartozékok kiadásával lepte meg a világ Tónijait.

Ha netán úgy gondoljátok, hogy az 1000 dolláros arcvédők icipicit túlárazottak lennének, akkor még találkoztatok a másfél millió dollárba kerülő gyémánt kirakású arcmaszkkal:

Bulvár, ha többre van szükséged:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük