Újabb partnerség a láthatáron: az OKX lett a Manchester City szponzora

Az OKX kriptotőzsde megállapodott az angol Premier League bajnok Manchester City-vel, hogy logója a 2022/2023-as futballszezonban a csapat mezét díszíti.

A kriptotér és sportágak egyik szorosabb kapcsolatot alakítanak ki egymással, erre most itt egy újabb példa. A kriptotél kellős közepén az OKX kriptovaluta tőzsde hétfőn bejelentette, hogy az angol Manchester City szponzora lesz a 2022-es 2023-as szezonban. A City beszámolója szerint az több mint 12 millió dollárú üzletben egyeztek meg.

Az OKX az Akse P19 utcai művész és a Global Street Art Agency megbízásából a Manchester City játékosait, Erling Haalandot, Jack Grealish-t, Joao Cancelót és John Stones-t ábrázoló műalkotásokat is készített négy manchesteri helyszínen.

A kriptotőzsde még márciusban jelentette be, hogy a Manchester City hivatalos kriptopénzváltó partnere lesz.

Az üzlet azt követően jött létre, hogy a Tezos februárban a szomszédos klub, a Manchester United szponzorálását választotta. Az üzlet a hírek szerint évente mintegy 20 millió fontot ér.

Egészen a közelmúltig minden hétre jutott egy kriptovállalattal kötött nagyszabású sportszponzorációs megállapodás. A Crypto.com 2021 novemberében 700 millió dollárt szánt arra, hogy a következő 20 évre átnevezze a Los Angeles-i Staples Centert. A tőzsde emellett 175 millió dolláros szerződést kötött az Endeavor tulajdonában lévő Ultimate Fighting Championship ligával a sportolók felszerelésén elhelyezett logókra, valamint 100 millió dolláros szponzori megállapodást kötött a Forma-1-gyel.

Ezzel párhuzamosan a Crypto.com, a Coinbase, az eToro és az FTX mindannyian úgy döntöttek, hogy a National Football League Super Bowl során reklámozzák magukat, amely az év egyik legnagyobb amerikai sporteseménye. Az NBC szerint az idei meccs becslések szerint 112,3 millió nézőt vonzott, ami 14%-os növekedést jelent a tavalyi mérkőzéshez képest.

További kapcsolódó híreink: